• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

mikamon skrev 2015-06-21 19:34:27 följande:
    Det vackraste skrev 2015-06-21 18:37:42 följande:

Även om man får till det runt äl så är det ändå inte mer än ca 25-30% chans till plus. Vad har du för ålder?

Jag vet... Är 30 så det går bara utför..liksom. Haha.

Jag har haft långa cykler efter missfallet. Nu verkade denna cykel bli lite kortare än förra gången :) så alltid nåt..

Hur gamla är ni?
    Det vackraste skrev 2015-06-21 19:48:03 följande:

Jag är 35 så vi har nog bara ca 20% chans varje cykel. ;)

Jag är 28, blir 29 (i december) så inga skyhöga procent här heller. Flört

• soofa

Även om man får till det runt äl så är det ändå inte mer än ca 25-30% chans till plus. Vad har du för ålder?

Jag har haft långa cykler efter missfallet. Nu verkade denna cykel bli lite kortare än förra gången :) så alltid nåt..

Hur gamla är ni?

• soofa

Hur gamla är ni?

• soofa
    mikamon skrev 2015-06-21 20:07:15 följande:

Jäkla dumma odds :( Finns äldre damer som förökar sig som kaniner. varför inte jaaaag? :p

Men vi får se det såhär, för varje gång vi försöker ökar oddsen! Glad 
  • soofa
    Tassen skrev 2015-06-21 20:59:15 följande:
    Imorgon när jag vaknar gör jag det. Sitter och hinkar i mig Pepsi så det är inte läge ikväll smile5.gif
    Men åh, vad spännande! :D Hoppas verkligen på ett plus för din del i morgon bitti!
  • soofa

Jag är så glad att jag har er här som jag kan gnälla helt öppet inför, och som peppar varandra när vi behöver det som mest!

STOR kram till er alla! <3

• soofa
    Tassen skrev 2015-06-22 07:09:04 följande:

Han trodde inte på ett sånt svagt streck... Han säger att strecket inte är rosa. Och jag vet inte ... Är väl ett nytt spökstreck. Nu känner jag mig jättenedstämd.

Men hörrö, det där kan omöjligt bara vara ett spökstreck! Du är gravid!!! :D Du har bim i dag och ännu har ingen mens kommit eller hur? Om det nu var en nidblödning du hade häromdagen, så är det ju inte konstigt att det inte hunnit bli starkare än.

Försök att glädjas åt det och fortsätt testa så kommer du se att det bli tydligare. Om du kan, köp något annat test och jämför med?
  • soofa
    Tassen skrev 2015-06-22 08:12:33 följande:
    Idag har jag bim, har redan ett digitalt i handväskan sen nån månad tillbaka. Hur tidigt kan man testa med dom? Vill ju inte slösa. Dom är ju dyra :-P
    Jag skulle nog vänta med det digitala några dagar om jag var du och köpa ett CB plus och testa med istället. :)
  • soofa
    Aniroma skrev 2015-06-22 07:34:46 följande:

Tjejer, vad tror ni? Ni som är så klockrena på att förutspå ägglossning! När blir det för mig tro? ;) åker bort fredag-lördag utan sambon så hoppas det hinner bli innan det!!! Testat med morgonurin!

phpqqEIde38984.jpg

Jag tror på positivt test på ons eller tors! :) Men det kan likaväl bli positivt redan i morgon! Jag själv har ingen långsam stegring på mina äl-tester utan de går från svagt ena dagen till positivt den andra.

Jag håller tummarna att det blir positivt så snart som möjligt!
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-22 10:20:31 följande:

Såhär såg mitt ut nu imorse (översta, det nedre är från i torsdags)
    Tippar på att jag får positivt typ lör-sön. Men återstår att se! Kan ha seg stegring ibland och har bara haft äggviteflytningar sedan igår och det brukar jag ha minst en vecka innan äl kommer. Dock kan det ju bete sig annorlunda nu efter MF, så jag är beredd!

Men WOHO, det är på gång i alla fall! Skrattande 

Du som kan det här med tempning, jag vet inte hur jag ska göra nu under semestern när mina sömnvanor ser något annorlunda ut. Vad är viktigast? Att mäta samma tid på morgonen eller efter samma antal sovtimmar? I morse varierade mätningarna 0,20 grader när jag mätte kl. 06:30 och kl. 08:30. 
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni