Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Så då va äl helgen över, nuppat och klart och skickat iväg min avelshingst på jobb, hehe. Nu är det den eviga väntan kvar. Så kul med så mycket plus. Grattis allihop. Har varit en tuff helg då sonen fått 4 tänder på 4 dagar. Huuuuu. 3 vaken nätter på det och sen försökt få till lite vuxenmys på det va väll inte det lättaste men hoppas det räcker med den gången vi lyckades få till. Det ska ju bara räcka med en liten rackare.
Undrar om jag verkligen orkar hålla mej till att inte testa innan bim. Hur håller ni era test fingrar i styr?
Dessa vaken nätter är inte skoj, skönt dock att alla tänder kom på en gång. Då blir det förhoppningsvis lite lugnt innan nästa tänder kommer.
Vi hoppas också de få gånger vi fick till det ska räcka. Jag blev tråkigt nog sjuk och orkade inte ha sex. Typiskt att det ska komma precis vid äl dessutom. :P
Med dottern plussade jag på bim-4 så visst är jag sugen på att testa tidigt även denna gång men vill samtidigt vänta tills BIM. Får se om jag lyckas hålla fingrarna i styr. ;D