Aniroma skrev 2015-05-20 16:39:08 följande:
Det är absolut positivt!! :) hoppas vi på ännu högre stegring som håller i sig! :)
Haha jag vet inte om jag kommer orka med den här spänningen varje månad haha! Det konstiga är att min temp generellt ligger ca 0,2-0,3 grader högre än förra månaden.. Men jag har varit rätt nysig o snuvig. Dock inte förkylning (tror jag), tror snarare jag börjat reagera på pollen.. :S kan såna allergier påverka kroppstemperaturen?
soofa skrev 2015-05-20 15:19:26 följande:Det låter det absolut som att ni gjorde, betydligt bättre än vi! :) Ska bli spännande att följa temperaturen nu nästkommande dagar. Och om det inte tar sig den här månaden så ska det bli intressant hur grafen blir nästa månad. :)
Haha nä, känns som man kommer hinna bli galen om det fortsätter så här! ;) Jag har varit genomförkyld i över en vecka, därför struntade jag i att registrera mina mätningar förra veckan då de var alldeles för höga. Jag antar att även pollen kan påverka men det är bara vad jag tror och ingen åsikt med något vetenskapligt underlag.
Bara jag håller mig över baslinjen så kommer jag vara nöjd och fortsätta hoppas!