Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Okej att jag inte är jättestor, men så liten är jag inte! Och sååå ofta skriker jag inte att ni behöver sky hela Sthlm för den sakens skull!
Okej att jag inte är jättestor, men så liten är jag inte! Och sååå ofta skriker jag inte att ni behöver sky hela Sthlm för den sakens skull!
O grattis igen Tassen! Helt underbart! :D
Jag mensar på här jag (eller inte. Blöder typ iiiingenting). Vill bara att skiten ska vara över. Liiite molvärk men inte sådär farligt som jag annars har. Funderade faktiskt på detta- kan man ha mens om ägget inte släppts? Och om ja, blir den mensen annorlunda (blöda mindre osv)? För såhär lite har jag aldrig blödit. Första mensdagen brukar likna ett slakteri!
Slakteri! Aaahahahshhsa.
Ja, jag har så när jag inte har haft äl. Blöder bara lite, knappt någon värk och lite fler dagar än annars. Fast å andra sidan borde du inte fått tydlig tempökning om ägget aldrig släppte..!?
Eller så blir det inte mer, utan din kropp har inte fattat att du är preggo än och så plussar du om några dagar!
/den jobbiga optimisten
Hur går det för dig?
Nää tjejer. Nu en timme efter så kickade mensvärken igång. Blödningen verkar också komma igång ordentlig nu :(
Fy baaaan vilken molvärk och illamående jag ligger inne med nu! Antingen är jag mitt i äl, eller också kommer den snart och lär bli en hej dundrandes sådan!
Ååh! Men då hoppas jag att mensen är över illa kvickt. Nästa gång är det din tur!
Men usch, stackare! Inser hur förskonad jag själv är från både äl- och mensvärk när jag läser era berättelser.
Ja men precis, det är ju bra att det går åt rätt håll! Och gravid vet du ju att du kan bli, så någon gång snart kommer det där plusset!
Helt rätt med positivt tänkande! Du är en trooper! :-*
Gud, ja! Den här tråden är typ våran egna nu! Hahahaha.
Haha ja, vi är bara några tappra själar kvar i den här gruppen nu! Men jag lämnar den inte förrän vi plussat allihop! Till slut sitter jag kanske här själv, citerar mina egna inlägg osv..
Hahaha. Bim-trådarnas svar på singeltanten med 13 katter!
Borde jag kunna räkna de två översta (imorse och nyss) som positiva? Vad jag kommer ihåg från förra månaden så blev det nog inte mkt starkare än det här.. Får testa en gång till ikväll innan jag lägger mig men blir definitivt att mysa ner mannen både ikväll o imorgon kväll! ;)
Ja har inte lämnat tråden Jag är fortfarande kvar, osingel med en katt. Men det funkar kanske :P
Bim om 2 dagar, känns precis som tidiga månader och det kkänns väldigt mkt "där nere". Jag har känt molvärk sen typ äl+3 som ökade på äl+7, sedan två dagar tillbaka har jag haft väldigt mkt känningar och igår känd jag stick/hugg och typ "växtvärk", går inte att förklara.
Idag var alla symptom typ som bortblåsta och jag vet att mensen brukar se ut sådär; mensvärk någon dag innan och sen ingen värk och så kommer mensen utan att man fattar det.
Jag har inte fått spotting (än) men fram till igår kände ja "nej gud nej, gravid? haha skojar du" men så kom dom där jäkla symptomen och jag kände att de kan nog f*n ha tatt sig ändå. Haha, fast idag väntar jag in mensen känner jag
Hade bestämt mig för att inte testa men ja tror faktiskt att ja ska göra det imorgon ändå Bim-1 då. Och är det neg så litar jag på det för jag har haft symptom så länge så de borde ge utslag nu. Åker ju utomlands så de e skönt o veta om man kan ta ett glas vin på flygplatsen med gott samvete eller inte :)
Grattis till alla goa plus! Underbart! :) <3
Du kan lägga till mig som vän, så bjuder jag in dig sen.
Sofie Tindberg, heter jag. Finns bara en, så lätt att hitta.
Ja det är som mig kolla vad jag fick idag morgon haha
Som sagt, your eggo is most definitely preggo!
Skulle vara en smiley istället för alla frågetecken :D
Grattis till plusset AngelinaAr!
Tusen tack hur går det förresten?? :)
Ohh vad spännande håller tummarna hoppas du får fette plus :))