Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Tjejer... Lite ljusrosa flytning idag på morgonen, Kan vara nidis eller mens på väg :S
Tjejer... Lite ljusrosa flytning idag på morgonen, Kan vara nidis eller mens på väg :S
Åh, hoppas verkligen på det förstnämnda!!
Åh, hoppas verkligen på det förstnämnda!!
Förstår det, jobbigt att inte veta vad det är. Men innan mensen har kommit är ingenting kört, bara några dagar kvar till du vet. Jag hoppas SÅ på ett plus för din del!
Exakt rätt tänkt! Och därför du inte fått positivt på gravtest än!
Äl +typ 10 idag, eller?
God morgon tjejer! Hoppas ni hade en bra midsommarafton! :)
Hur går det för er, Tassen och mikamon?
Brukar du ha rosa flytningar innan mens? Så länge saker är lite annorlunda eller mensen inte dykt upp så lev på hoppet! :) vad har tempen legat på de senaste tre dagarna?
Hoppas inte det är ett tecken på att mensen är på igång utan att det bara är kroppen som spelar dig ett spratt. Som sagts så många gånger innan, innan mensen kommer är inget kört!
Haha..hopp så hoppade tempen upp till 36.95 nu. Knäppkropp.
Jag vet inte, ligger på en kompis soffa. Tog inte med någon temp så vet inte om den börjat gå ner. Och känns inte som att mensen är på väg heller. Inte kommit något mer blod förutom nidisen/spottingen. Har inte börjat få finnarna som brukar komma någon dag innan mensen heller.
Känner inga symptom öht förutom att jag är svinhungrig på morgonen när jag vaknar (äter normalt sett 1 timme efter jag stigit upp) och att jag är så kissnödig så jag håller på att sprängas.
Det var bara rosa flytning på pappret en gång när jag var på toaletten. Typ en matsked kanske