Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Hur går det, hjärtat? Mens? Spottings? Temp?
Grattis Tassen!! :)
Hur går det, hjärtat? Mens? Spottings? Temp?
Jag tror och hoppas på att det är ett plus Tassen <3 Män är lite tröga ibland... Jag plussade svagt jag med då i julas, och älsklingen trodde inte på det tills missfallet var ett faktum, först då fattade han.
Nu under dan har jag börjat få molvärk. Inget syndaflod än men den kommer väl :(
Usch. Jag hoppas dock fortfarande på att den håller sig borta! Bim i dag?
Vad låg tempen på nu idag då?
Hej äckelkommiten! ;) lite småkänningar i äggstockarna tror jag, men har iof haft det sedan missfallet för två veckor sedan.. Hade ju börjat få lite vattniga flytningar i helgen tyckte jag. Så vi sexade till det i lördags kväll o både igår o idag har det ju klart då varit lite kletigt i brallan :P tycker det är svårt att avgöra vad som är sperma o vad som är äggviteflytningar eftersom detär rätt snarlika i konsistens :P mmm mums haha. Tur att folk inte blir äcklade av alla detaljer vi delar med varandra här inne haha
Oj, rejäla brobyggen med andra ord! Ja det är väl bara att in o rota runt o se vad jag hittar ;)
Mm. Förbannade temphelvete!
När har du nästa äl? Håller tummarna att det kommer tidigare!!
Hahaha. Nej, har hört att "lagom är bäst" nån teori om att vissa mäns spermier behöver två dygn för att återbildas fullt ut, samt nån om att gamla kleggiga spermier kan ligga kvar och blockera the entrance, så att säga!
Vi låg onsdag, fredag och måndag förra cykeln och jag hade äl onsdag. Räckte tydligen då. Tror att det är viktigare att ligga när man känner för det, så att det inte blir alltför mycket tvång. Fördelen är ju (iallafall för min del) att man blir så mycket mer sugen just kring äl. Antar att det är evolutionen som hjälper till där!
Okej. Har du testat några preparat för att få ordning på ägglossningen? Min cykel var också lite oregelbunden tidigare, dock inte som din. Hade äl på dag 22-24. Sen köpte jag rosenrot och efamol och åt från mensens första dag till ägglossningen som kom på dag 18! Och jag blev grqvid på första försöket. Har hört om flera som haft långa cykler och testat detta och kortat sina cykler. Nu fick jag ju tyvärr mf, och om det har med preparaten att göra eller inte... Tror ju inte det. Men fick ju iaf ner cykeln med fyra dagar vilket är rätt mkt när man hela tiden går o väntar på äl och bim. :)
Ja precis, ska mensen ändå komma så kan den väl göra det direkt utan några jäkla spottings!
Haha nä, jag bodde i Stockholm för 4 år sen men numera bor jag i Växjö. :) Står det Stockholm i min profil? Vad kul med Göteborg, mysig stad ju! Vi hade planerat att åka dit i morgon, men sen kom vi på att One direction spelar där då. Haha.