Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Molvärk och ännu mera "rosa" idag :(
Tempen 36.71.... Blir troligtvis inget plus den här gången heller.
Hur går det för dig Tassen?
Molvärk och ännu mera "rosa" idag :(
Tempen 36.71.... Blir troligtvis inget plus den här gången heller.
Hur går det för dig Tassen?
Hur länge har ni försökt?
Men tempmässigt ligger du väl fortfarande ganska bra till..? Håller tummarna att spottingsen inte är spottings, utan din kropp som är lite trögfattad och tror att det är dags för mens snart, trots att du är gravid.
Du har inte testat nåt mer?
Min nu kissade jag nästan ner mig av spänning!
Mina tummar börjar bli blå så hårt som jag håller dem!
NÄR KOMMER DU HEM?!?!?
Ge inte upp förrän mensen kommer på riktigt! Inte försent än
Så gravid direkt men mf och nu 5.e försöket?
Vi är på fjärde. :)
Håller tummarna för dig.
Men åh, fan också! Förstår att det känns extra jobbigt när ni tajmade in det så bra. :/ Jag förstår om det inte är till någon tröst men det är verkligen inte kört förrän mensen kommer på riktigt. Och kommer den så siktar vi på juli! När plusset väl kommer är det värt all väntan och allt kämpande! <3
Okej. Så trist att det hoppat över tre månader. :/ Har du långa cykler också?
Så typiskt att det inte blev något nu när du fick äl och ni fick till det bra. :(
Även om man får till det runt äl så är det ändå inte mer än ca 25-30% chans till plus. Vad har du för ålder?
Jäkla dumma odds :( Finns äldre damer som förökar sig som kaniner. varför inte jaaaag? :p
Verkligen stort eloge till de som försökt länge. En kompis blev gravid via ivf nyligen men det slutade i missfall. Innan ivf så hade dom försökt i två år på egen hand. Jag håller på att bli knäckt efter fyra försök :S
Som ni säger. För varje försök så kommer man närmre till ett plus! Hoppas verkligen det :)
Jag är så glad att jag har er här som jag kan gnälla helt öppet inför, och som peppar varandra när vi behöver det som mest!
STOR kram till er alla! <3
Fast nu är jag sjukt varm och rosig om kinderna.
Tror dock att mensen är på väg. Har lite ont och stickande känsla som det brukar kännas innan mens.