Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Testade mig idag och det ser ut som ett plus :)
Testade mig idag och det ser ut som ett plus :)
Men precis så är det ju, ägglossningen kommer ju komma och den närmar sig ju hela tiden! Hoppas du får lite mer klarhet i det snart, antingen genom mens eller genom ett riktigt tydligt äl-test eller andra tecken.
Usch, jag förstår att det tar tid att komma över något sådant. Från ren lycka till total sorg på bara några dagar. Jag tycker din kropp borde sluta bråka med dig och ge dig den där ägglossningen snart, det måste säkert vara än mer frustrerande för dig som har varit gravid en gång och bara vill bli det igen. Det kommer säkert hjälpa dig komma över ditt mf. <3
Så mina väner då hör jag officiellt inte längre till denna tråden mensen kom nu, 2 dgr försent. Nytt bim blir 26 juni.. Vi långt borta det känns, haha!
Ändå väldigt positiv o glad eftersom ja undrade vart mensen tog vägen :P
I morgon åker jag till Danmark och kommer hem på onsdag. Jag kommer säkert kika in här då och då men kommer inte kunna uppdatera vår lista eller något sådant så vore tacksam om ni kunde ordna det vid alla de PLUS som jag hoppas kommer trilla in de kommande dagarna! Lycka till alla ni som har bim nu i dagarna! KRAM!
Grattis till alla plus! :)
Jag kommer nog oxå söka mig till en svårt att få barn grupp och skippa dessa bim trådar.. Skitkul med alla plus men som du ger,det tär på en att läsa att det går så fort för alla andra å att de visar plus typ 6-7 dagar före bim.. Så sitter man här å bara kämpar å kämpar å får inte ens spökstreck ..
Såhär starkt var mitt test jag tog igår morse. Känns märkligt att inte veta om där finns något kvar eller ej. :-/
Tack raring! Återstår att se utgången till det här! :-P
Hur går det för dig då? Äl på g än?
Tycker jag att du gör rätt i! Inte konstigt att mars-april är vanligaste månaderna att vara född i. Alla slappnar väl av på sommaren och mår extra bra och då tar det sig.
Låter dock som att din äl kanske är på g nu. Jag brukar få äggviteflytningar minst 4 dagar innan positivt äl-test.
För övrigt vill jag bara peppa dig lite genom att berätta att jag ju blev gravid den här gången när jag hade äl på dag 44 och en annan tjej som plussade i april-tråden hade äl på typ dag 42, så kanske bådar gott..!? Slemhinnan har i alla fall haft gott om tid på sig att byggas upp!
Låter som en riktigt sund inställning! Jag känner redan nu, efter bara två månaders försök och med regelbunden ägglossning att jag börjar bli trött på det här med att tajma hit och dit.
Jag hoppas sommaren blir lugn och skön för din del, utan någon stress och att det är precis vad din kropp behöver för att komma igång som innan igen.