BF Januari 2016
Plussade igår, några andra som har plussat och väntar barn i Januari?
Plussade igår, några andra som har plussat och väntar barn i Januari?
Skönt att du sluppit illamåendet jessikut :) jag längtar också till vecka 12!!:) har du varit till barnmorskan ännu?
Jag plussade igår!! Är så överlycklig!!
Är i vecka 5 (4plus1) om jag räknat rätt. Jag mår så illa och har så mycket sura uppstötningar. Men idag tog jag en Postafen. Vilken känsla att få kunna vara människa igen!!
Tänkte meddela att jag har skapat en hemlig grupp på fb om någon är sugen att hänga på :) I så fall skickar ni ett mail till mig med eran mail som är kopplad till fb så bjuder jag in!
Jätteskönt! Jag hoppas att jag slipper det framöver också. :) Jag ska ringa på fredag tänkte jag. Telefontiderna här stämmer dåligt överens med mitt arbetsschema så jag har inte kunnat ringa ännu. Men på fredag är jag ledig och det borde väl vara öppet trots att det är en klämdag?
Har du varit där än? :)
Var hos bm idag. Har BF den 7/1-16 :):)
Var hos bm idag. Har BF den 7/1-16 :):)
Jag har BF 28/12. Går enligt vul förra veckan in i vecka 9 imon (7+6 idag). Dom säger ju att man ofta går över tiden så lite hoppas jag nog att det blir en januaribebis ändå ;)
Hur gick det till? Fick du lyssna på hjärtlös eller något sådant? :)
Jag har BF 28/12. Går enligt vul förra veckan in i vecka 9 imon (7+6 idag). Dom säger ju att man ofta går över tiden så lite hoppas jag nog att det blir en januaribebis ändå ;)
Hej! Kan jag hänga på här? Plussade igår på ÄL+11/BIM-3. BF 26/1. Det blir andra barnet. Dottern är född i januari 2014.
Hoppas de är ok att man hoppar in. Plussade tidigare idag, är i v 5+5. BF 11Jan. Första gången för oss. Jag är jätte glad men väldigt nervös. Tror dock inte sambon har förstått.