• Juliawerner

BF Januari 2016

Plussade igår, några andra som har plussat och väntar barn i Januari?

• Svar på tråden BF Januari 2016
  • jessikutt
    Bäbis2016 skrev 2015-05-12 21:19:38 följande:

Skönt att du sluppit illamåendet jessikut :) jag längtar också till vecka 12!!:) har du varit till barnmorskan ännu?

Jätteskönt! Jag hoppas att jag slipper det framöver också. :) Jag ska ringa på fredag tänkte jag. Telefontiderna här stämmer dåligt överens med mitt arbetsschema så jag har inte kunnat ringa ännu. Men på fredag är jag ledig och det borde väl vara öppet trots att det är en klämdag?

Har du varit där än? :)
  • Nataliaxac

Jag plussade igår!! Är så överlycklig!!

Är i vecka 5 (4plus1) om jag räknat rätt. Jag mår så illa och har så mycket sura uppstötningar. Men idag tog jag en Postafen. Vilken känsla att få kunna vara människa igen!!

• HappyAsAHippo

Tänkte meddela att jag har skapat en hemlig grupp på fb om någon är sugen att hänga på :) I så fall skickar ni ett mail till mig med eran mail som är kopplad till fb så bjuder jag in!

• Bäbis2016
    jessikutt skrev 2015-05-13 13:41:44 följande:

Jätteskönt! Jag hoppas att jag slipper det framöver också. :) Jag ska ringa på fredag tänkte jag. Telefontiderna här stämmer dåligt överens med mitt arbetsschema så jag har inte kunnat ringa ännu. Men på fredag är jag ledig och det borde väl vara öppet trots att det är en klämdag?

Har du varit där än? :)

Jag ska dit på fredag så det är öppet:):)
  • jessikutt
    Bäbis2016 skrev 2015-05-15 17:24:33 följande:

Var hos bm idag. Har BF den 7/1-16 :):)

Hur gick det till? Fick du lyssna på hjärtlös eller något sådant? :)
  • attid89

Jag har BF 28/12. Går enligt vul förra veckan in i vecka 9 imon (7+6 idag). Dom säger ju att man ofta går över tiden så lite hoppas jag nog att det blir en januaribebis ändå ;)

• jessikutt
    jessikutt skrev 2015-05-17 10:16:14 följande:

Hur gick det till? Fick du lyssna på hjärtlös eller något sådant? :)

Hjärtljud ska det vara såklart!
  • jessikutt
    attid89 skrev 2015-05-17 10:37:23 följande:

Jag har BF 28/12. Går enligt vul förra veckan in i vecka 9 imon (7+6 idag). Dom säger ju att man ofta går över tiden så lite hoppas jag nog att det blir en januaribebis ändå ;)

Då ligger jag tre dagar efter dig med BF 31/12. Hoppas också på en januaribebis :p
  • debbie85

Hej! Kan jag hänga på här? Plussade igår på ÄL+11/BIM-3. BF 26/1. Det blir andra barnet. Dottern är född i januari 2014.

• Sandra.91.

Hoppas de är ok att man hoppar in. Plussade tidigare idag, är i v 5+5. BF 11Jan. Första gången för oss. Jag är jätte glad men väldigt nervös. Tror dock inte sambon har förstått.

Svar på tråden BF Januari 2016