Inlägg från: jessikutt |Visa alla inlägg
  • jessikutt

BF Januari 2016

Hej! Hoppar också in här. Plussade för två veckor sedan och har bf 3 Januari räknat från senaste mens. Första barnet och vi har försökt länge, så vi är superexalterade och glada här hemma. :D

• jessikutt

Jag är i v.7(6+4) och jag har inte mått illa alls. Det jag känner av är att jag är öm i brösten, kissnödig ständigt och har som en molande värk i magen, typ som mensvärk men ändå inte :) Jag längtar till v.12 då allt känns säkrare och vi kan berätta för alla :D 

• jessikutt
    Bäbis2016 skrev 2015-05-12 21:19:38 följande:

Skönt att du sluppit illamåendet jessikut :) jag längtar också till vecka 12!!:) har du varit till barnmorskan ännu?

Jätteskönt! Jag hoppas att jag slipper det framöver också. :) Jag ska ringa på fredag tänkte jag. Telefontiderna här stämmer dåligt överens med mitt arbetsschema så jag har inte kunnat ringa ännu. Men på fredag är jag ledig och det borde väl vara öppet trots att det är en klämdag?

Har du varit där än? :)
  • jessikutt
    Bäbis2016 skrev 2015-05-15 17:24:33 följande:

Var hos bm idag. Har BF den 7/1-16 :):)

Hur gick det till? Fick du lyssna på hjärtlös eller något sådant? :)
  • jessikutt
    jessikutt skrev 2015-05-17 10:16:14 följande:

Hur gick det till? Fick du lyssna på hjärtlös eller något sådant? :)

Hjärtljud ska det vara såklart!
  • jessikutt
    attid89 skrev 2015-05-17 10:37:23 följande:

Jag har BF 28/12. Går enligt vul förra veckan in i vecka 9 imon (7+6 idag). Dom säger ju att man ofta går över tiden så lite hoppas jag nog att det blir en januaribebis ändå ;)

Då ligger jag tre dagar efter dig med BF 31/12. Hoppas också på en januaribebis :p
Svar på tråden BF Januari 2016