Inlägg från: RobzMarley |Visa alla inlägg
  • RobzMarley

Fjärde barnet 2016

Hej!!

Hoppas jag får vara med här!

Jag är 30 år gammal. Jag har tre barn. Två pojkar födda -06 och -07 oc. En flicka född -12. Pojkarna har en annan pappa. Så de är hör varannan vecka. Så varannan vecka har lilltjejen ensam. Sen är det ett litet hopp till killarna som nu allt som oftast antingen har aktiviteter eller leker m kompisar haha Men sen rinner tiden på och vi känner väl att om det inte ska hinna bli ett allt för långt hopp så är det dags snart. Hon blir tre i sommar. Killarna har jag rätt tajt.

Sen har vi väntat på att köpa hus. Och det har vi gjort nu och flyttar i sommar! Där finns rum till godo. ????

Så vi tänkte i slutet av sommaren. Jag slutade med ppillerna i februari typ. Oxh har sedan dess tempat och testat med ältest. Och undvikit att ha sex runt äl helt enkelt och kört avbrutet annars.

• RobzMarley
    Bitten skrev 2015-05-23 18:12:58 följande:

Åh herregud! Har inte riktigt smält detta ännu. Haha.

Grattis!!
    En PantherTant skrev 2015-05-31 19:20:54 följande:

Jippi! Precis plussat! Går allt bra så blir vi fyrabarnsföräldrar i februari!

Välkomnen med RobzMarley!

Grattis!!

Försökte ni länge?? ????
  • RobzMarley
    En PantherTant skrev 2015-06-02 22:37:12 följande:

RobzMarley: det var andra försöket för oss. Har svår endometrios så alla mina graviditeter är ivf, vi har frysta embryon i frysen från 2008 så satte in ett i april som inte fäste, och så ett nu i maj som lyckades. Lite häftigt att alla syskonen är från samma äggplock 2008!

Wow!! Det var häftigt! Hur många ägg tog ni ut då? Hur många embryon blev det? Grattis igen!
  • RobzMarley

Fått äl-känningar. Sekret osv. Nu tempen höjd. Mwn fixk aldrig smiley på Clearblue... Liten ökning på billiga tester. Kan man missa det??

• RobzMarley
    Bell13 skrev 2015-06-04 14:34:28 följande:

Man kan missa stegringen på stickan. Det bästa är att testa mitt på dagen. Om tempen höjs är det ju på gång. Du har kanske inte ägglossning förrän imorn?

Men tempen höjs efter ägget släpps har hag för mig?? Ja, precis! För mig jag testade på em förr.
  • RobzMarley
    Bell13 skrev 2015-06-05 08:12:15 följande:

[Det stämmer bra det. Tempen stiger dygnet efter ägglossning och om man blivit gravid är tempen fortsatt hög. Så när din temp höjs har ägglossningen redan inträffat och därför ger det ej utslag på stickorna. quote=75388181][quote-nick]RobzMarley skrev 2015-06-04 21:56:16 följande:[/quote-nick]Men tempen höjs efter ägget släpps har hag för mig?? Ja, precis! För mig jag testade på em förr.

[/quote]

Fick en smiley igår eftermiddag. Lite sen äl. Men åt rosenrot innan kanske det som påverkat.
  • RobzMarley
    Nelly12345 skrev 2015-06-05 09:33:18 följande:

Åh här vill jag vara med :) jag och min man har 3 söner (10, 6 och 3år) väntar nr 4 i januari (bf 13/1) :)

Vad roligt!! Grattis!!
  • RobzMarley
    En PantherTant skrev 2015-06-03 09:12:27 följande:

Oj, tror det togs ut 23 ägg, 16 befruktades, 2 användes direkt och 13 frystes ner. 4 har vi iallafall ännu kvar i frysen.

Wow!!! Häftigt!!
  • RobzMarley
    Bell13 skrev 2015-06-06 18:32:26 följande:

Hoppas du blivit gravid. Jag håller tummarna för dig

Vi väntar lite med att försöka. 1-2 månader till. Så försökte inte nu. Men hade avbrutet så en minimal chans finns ju ????. Jag jobbar som lärare och vill gärna hinna följa min klass terminen ut. Sen är det fritt fram.
  • RobzMarley
    Bitten skrev 2015-07-06 17:58:24 följande:

Hur går det för alla? Jag är nu i vecka 10-11 någonting. Allt känns som vanligt men jag börjar undra vad vi gett oss in på. :) Vi måste nog byta bil. Ska man ha minibuss? Hur gör man när man ska besöka någon? Husbil? Vem har plats att husera 6 personer?

Det är ju ett litet företag med stor familj.

Jag är säker på att allt ordnar sig. :)

Gud ja, sånt praktiskt.. Hjälp!
Svar på tråden Fjärde barnet 2016