Tråden för oss som använder NaturalCycles
Jag har kört med CB:s och stickor från Testlagret, de visade positivt precis samma dagar. :)
Jag har kört med CB:s och stickor från Testlagret, de visade positivt precis samma dagar. :)
Här ökade tempen tydligt igen på morgonen, precis som jag ville. Nu vill jag inte ha några mer dippar. :) BIM - 5.
Min ökade med vilken SJUK nagelbitare detta ska vara DÅ!
Köpte graviditetstest precis! På lördag på lördag på lördag. Vilket är BIM -3!
Åh vad spännande! Håller tummarna för er :) Min temp sjönk mer idag så jag tolkar det som att det är kört, har sjunkit två dagar i rad.. Nästa månad är sambon bortrest också, så vi får hoppas på juli för vår del!
Åh det är ju så spännande att följa allas! Som det redan har sagts, någon borde ju plussa snart! :D
Min temp steg mystiskt imorse igen, blir verkligen inte klok på det här. Bm beräknad till om två dagar, men det är som sagt första cykeln jag kör så det tror jag kanske inte behöver stämma. Men vad gror ni, visst borde den här höjningen idag inte räknas?
Jag vet ju redan vilken VAGN jag vill köpa så det måste ta sig någon gång snart!
På tal om något helt annat. Jag tycker att det är jobbigt att det är ett helt öppet forum här, kan man ha en sluten grupp på något vis?