Tråden för oss som använder NaturalCycles
Stiger tempen samtidigt som äl-test är pos, alltså med lh-stigningen, eller efter att äl varit??
Stiger tempen samtidigt som äl-test är pos, alltså med lh-stigningen, eller efter att äl varit??
Här är min cykel senaste dagen. Borde jag alltså haft ägglossningen för 1-2 dagar sedan? Haha känner mig helt lost i den här temp-djungeln!
Jaha men då så! Men vad skumt att äl-testerna inte visade positivt förens idag, ska inte de ligga 'före' tempen? Jag testade såklart både igår å i förrgår men då var det blinkande smiley samt ljust streck (testat både med Clblue å vanliga stickor) men haft ömma bröst i två dagar nu så det var säkert ägglossningen som skedde!
Som sagt, jag känner att jag verkligen inte har riktig koll även om jag försöker läsa det jag kan! Sån tur att det finns en massa klokt folk här inne som kan reda ut frågetecknen åt mig :)
Hej alla! Jag håller på att mäta ägglossning o ikväll blev båda strecken lika starka vilket då borde betyda ÄL om 12-48 timmar, eller har jag fel? Kan strecken va lika starka under flera dagar.? Men jag måste väl lägga in i NC att testet ikväll blev positivt eller?;P haha.. Är aningen förvirrad i detta system;P
Dagens test (ja, jag dubbeltestar)! ;)
LH positivt på fredagen. Fun in the sack lördag och söndag. Är det rätt timeing? Confused..
Hej,
Jag blir inte riktigt klok på min kropp just nu.. Här haft NC i flera månader och är väldigt nöjd med de. Temperaturen brukar alltid ligga på runt 36.3 efter mens och runt 36.6-36.7 efter ägglossning fram till någon dag innan mens. Denna ägglossning var den första som vi har gått över till plan och efter senaste ägglossning har min temp legat på 36.8-36.9 hela tiden! Bim+1 idag och det verkar som att mensen satt igång men tempen är superhög (37 idag!). Har känt av andra symptom med, men det kan ju vara önsketänkande, men att tempen är så hög nu..? Någon som har en förklaring till detta? Kan jag ändå vara gravid eller är det inget? Har inte testat sen Bim-3.
(Kan inte ladda upp bild på min graf.. Hur gör man det? :))