Tråden för oss som använder NaturalCycles
Vad tror ni om detta tjejer? Steg 0,20 grader och så denna ska jag kryssa i äl idag?
Vad tror ni om detta tjejer? Steg 0,20 grader och så denna ska jag kryssa i äl idag?
Hej!
Jag har precis börjat med natural cycles plan igår, då jag fick min mens. Har äl 5/6 och BMI 19/6. Är det någon som plussat med hjälp av natursl cycles? Hur lång tid tog det? Hoppas på plus i slutet av nästa månad! :)
Men jag är ju SÅ otålig. Det drar och spänner i nedre delen av magen (?) Känns som inget jag känt förut.
Har BIM 3 juni men ska testa den 30 maj. Det är ju h u n d r a år tills dess. Har köpt CB testa tidigt, verkar mest pålitligt efter lite googlande!
Åh, vad jag hoppas att temperaturen håller sig däruppe!
Bara för att jag skrev om det innan jag somnade i går så dippade temperaturen rejält nu på morgonen. Mina googlingar säger att det KAN vara en implantationsdipp som tydligen kan hända när ägget fäster 7-10 dagar efter äl. Jag hade dock en liknande dipp förra månaden utan vars gravid men men, man måste ju hoppas! :)
Jag tycker det är svårt med äl-testen, för mig varierar dom i styrka och kan vara positiva flera dagar i rad!
Igårkväll blev jag plötsligt akut illamående och kastade mig upp från soffan för att springa till toaletten för alltså, kräkningen var nära, men sen gick det över ganska snabbt igen! Jag blev jätteglad o tänkte att det var ett gravsymtom, men har inte känt ngt sedan dess, och jag åt choklad precis innan så kan ju lika gärna varit vagal reaktion.. Plus att temp var lägre idag.
Alltså. Statistiskt sett borde väl ngn av oss plussa!
Ber föresten om ursäkt för alla stavfel, skriver från mobilen å den gör ju lite som den vill..