Tråden för oss som använder NaturalCycles
Jag börjar misstänka att jag inte har äl, äl-testen ger märkliga utslag och min temp ligger på ungefär samma hela tiden. Kan man ha regelbundna menstruationer och ändå vara anovulatorisk??
Jag börjar misstänka att jag inte har äl, äl-testen ger märkliga utslag och min temp ligger på ungefär samma hela tiden. Kan man ha regelbundna menstruationer och ändå vara anovulatorisk??
Hm. Senaste dagarna har tempen varit över strecket och den stiger fortfarande. Så idag sa appen att jag hade äl i lördags med bim 29/5. Alltså. Har inte så höga förhoppningar men oavsett om man haft äl eller ej så är det intressant med temp-mätning!
BIM-5 idag... Inbillar mig saker i vanlig ordning :) Något som jag aldrig känt innan dock är träningsvärksliknande känsla i bröstmusklerna och under brösten. Är det ens ett symptom? Temperaturen har legat något under vad den brukar ligga på efter ÄL men stiger fortfarande.. Hatar denna väntan innan man vet hur det har gått!
Såhär ser min ut nu efter ägglossning. Jag var förkyld nästan en vecka efter mens, därför har jag inte skrivit in de mätningar jag gjorde då.
Soofa din stiger ju mycket tydligare än min kurva tycker jag! Amatör på temp så tycker jag ändå att det ser ut som att du haft en solklar ägglossning!