• ViLdiNG

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Norrlänning86 skrev 2015-05-28 06:22:19 följande:

Vaknade i morse, tog tempen och sedan sa NC åt mig att ta ett graviditetstest då enligt dem hade jag bim i måndags.(enligt min uträkning idag) så tog ett test och jag ser ett svaaaagt streck.. Nån annan som ser eller inbillar jag mig? phpGet8jB98893.jpg

Vilket fabrikat är detta förresten?
  • ViLdiNG
    Anonym124 skrev 2015-05-29 11:25:39 följande:

Haha men underbart! Grattis!!

Statistiken i den här tråden ser ju helt klart lovande ut! ;) Snart blir det här förhoppningsvis en tråd där vi alla får följas åt hela vägen!

Och så väntar vi med spänning in er andra nästa månad!

Tack så jätte mycket shit! Första försöket! Som jag oj:at mig om att kroppen kanske inte funkar o det tar sig nog inte osv osv.

Jag är helt stum. Och tom? Som att det har tagit upp såå stor del av min tankeverksamhet att nu vet hjärnan inte vad den ska tänka på?
  • ViLdiNG
    Norrlänning86 skrev 2015-05-29 11:30:17 följande:

[quote=75362602][quote-nick]ViLdiNG skrev 2015-05-29 11:01:30 följande:[/quote-nick]

Jag fattar ingenting!!?

[/

Grattis!!! :) gjorde också digitalt test i morse så nu har jag det verkligen bekräftat också! Hur känns det? :)

Taack!! Det känns alldeles alldeles underbart! Spraang ut och köpte en gravidtidning
  • ViLdiNG

Tack så väldans mycket :-* så roligt att man kan dela de goda nyheterna med någon annan än mannen liksom

jess89 skrev 2015-05-29 11:41:07 följande:

Gud va roligt för dig! Stort grattis :)

• ViLdiNG

TAACK Jag fattar det ff inte

soofa skrev 2015-05-29 12:17:11 följande:

Men LÄGG AV, vad roligt! :D Grattis, vilken lycka!

• ViLdiNG

Tack Jag förstår inte att jag var så mottaglig!? Hade sex ÄL -1, ÄL OCH ÄL +1. Thats it!

Bärz skrev 2015-05-29 13:54:33 följande:

Wow! Grattis!!! Vad gör jag för fel? Åhhh vi andra kommer tätt efter! ;) haha

• ViLdiNG
    fastfrusen skrev 2015-05-29 16:44:15 följande:

Åhh grattis :D

Tack Kan fortfarande inte förstå min lycka
  • ViLdiNG

Familjeliv appen funkar inte alls för mig de senaste dagarna, har raderat och installerat, startat om och svurit!

Hur går det för alla? Lång väntan på att det ska bli fertil period?

Och hur går det för våra NC magar? Jag har fått inskrivningssamtal nu, 25 juni. Fortfarande overkligt! Känns inte som att jag är gravid, är kanske för tidigt för illamåendet ännu? Drar lite i höger ljumske, det är det enda som känns egentligen. Samt svullen!

Ska vi starta en NC-Gravid grupp, tro?

• ViLdiNG
    Norrlänning86 skrev 2015-06-02 08:28:53 följande:
    Ja appen krånglar för mig med :(

Har inte fått tid för inskrivningsamtal ännu, men tid 11 juni för det tidiga ultraljudet. Så går bara omkring och är nervös för resultatet.

Haha nä jag känner inte så mycket heller. Ömma bröst, molvärk och det sträcker och drar lite. Och halsbränna varje dag :(

Starta en tråd tycker jag! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/75376911-natrual-cycles-bebismagar-samlas-har

Kom in hit my pregnant friends

Ååh ska du få göra VUL. Det görs inte här nere vad jag vet! Vad roligt att se!

Kanske att det görs i samband med KUB test förresten... Vilket för övrigt är gratis för mig då jag är så jivvla gammal! (ha) 33 bast....

• ViLdiNG
    Bärz skrev 2015-06-06 16:50:28 följande:

Fuck! Jag är ledsen brudar!

Pga dom konstiga blödningarna tidigare så tog läkaren massa tester. Jag fick ta om ett test som nu var sämre än innan.... Jag får inte bli gravid förrän dom gett mig rätt dos medicin och för att göra det måste jag göra ännu fler blodprover om 4 v och om 8 v....

Hypotyreos, något med Sköldkörteln...kan inget om det...mensen kom idag också! :'( bläh!

Nej vad trist att vänta ytterligare , men som sagt bra att dom har koll på dig ändå! Kram!
  • ViLdiNG

Skickar försändelser flera ggr i veckan i o med mitt företag. Tänkte idag skicka iväg två små kuvert med 6st oanvända ÄL test i varje till någon som vill ha? NCs egna. (Dom flaggade för ÄL den 15 maj o jag blev gravid)

• ViLdiNG
    Emsaflisaan skrev 2015-06-08 14:29:42 följande:

Åh jag skulle gärna vilka ha ett kuvert :) ny i denna gruppen. hör av dig på PM om det är aktuellt :) 

Kan inte maila dig här! Skicka adress till mig via PM här
  • ViLdiNG
    jess89 skrev 2015-06-24 09:03:26 följande:

BIM + 2

Fattar inte!!

Jaaaaa! Hurra!! GRATTIS ????
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles