Tråden för oss som använder NaturalCycles
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
Wow vad spännande!
Tycker också att det är ett svagt streck där :D Testa igen imorgon, jag håller tummarna nu!
Vaknade i morse, tog tempen och sedan sa NC åt mig att ta ett graviditetstest då enligt dem hade jag bim i måndags.(enligt min uträkning idag) så tog ett test och jag ser ett svaaaagt streck.. Nån annan som ser eller inbillar jag mig?
Oh nej, men det kan säkert vända uppåt igen för dig! Hoppas hoppas..
Vaknade upp med en rejäl tempdipp på bim - 3, antar att mensen är på g. :/
Haha men underbart! Grattis!!
Statistiken i den här tråden ser ju helt klart lovande ut! ;) Snart blir det här förhoppningsvis en tråd där vi alla får följas åt hela vägen!
Och så väntar vi med spänning in er andra nästa månad!
Jag fattar ingenting!!?
Vad tråkigt! Men snart ger det med sig, det är jag övertygad om!
Jag har spottings sedan i går vilket jag brukar ha innan mens, mensen är beräknad till den 31. Tempen sjönk i går men ökade i dag(?!?). Tog ett gravtest bara för att men det var det blankaste jag sett. Så jag siktar in mig på juni nu, det blir tredje försöket och tredje med NC. Vi har dock varit dåliga på att få till några riktiga försök, hoppas det blir ändring på det nu.
Synd att din sambo är bortrest just då, men kanske också skönt att släppa fokus på det en månad? Jag känner att det upptar alldeles för mycket tankeverksamhet och energi från mig..
26/5: jess89
28/5 Norrlänning86
28/5: Anonym124
29/5: fastfrusen
31/5: soofa
31/5 funderat
3/6: ViLdiNG
5/6: Bärz
6/6 Rawr
13/6 TR86
Trådens PLUS:
Anonym124 (plussade den 27/5)
Norrlänning86 (plussade den 28/5)
ViLdiNG (plussade den 29/5)
Oh vad jag håller tummarna för dig nu! Du vill ju kanske inte testa för tidigt, så du ändå kan lita på resultatet som du får, men samtidigt är det ju svårt att vänta! Om NC säger att du ska testa borde det väll å andra sidan inte vara för tidigt? Hoppas hoppas!
Hur är din temp?? Spännande!
Oj citerade fel..
Oh vad jag håller tummarna för dig nu! Du vill ju kanske inte testa för tidigt, så du ändå kan lita på resultatet som du får, men samtidigt är det ju svårt att vänta! Om NC säger att du ska testa borde det väll å andra sidan inte vara för tidigt? Hoppas hoppas!
Men ush vad tråkigt :(
Tempen är påväg ner...blah
Fuck! Jag är ledsen brudar!
Pga dom konstiga blödningarna tidigare så tog läkaren massa tester. Jag fick ta om ett test som nu var sämre än innan.... Jag får inte bli gravid förrän dom gett mig rätt dos medicin och för att göra det måste jag göra ännu fler blodprover om 4 v och om 8 v....
Hypotyreos, något med Sköldkörteln...kan inget om det...mensen kom idag också! :'( bläh!
Fuck! Jag är ledsen brudar!
Pga dom konstiga blödningarna tidigare så tog läkaren massa tester. Jag fick ta om ett test som nu var sämre än innan.... Jag får inte bli gravid förrän dom gett mig rätt dos medicin och för att göra det måste jag göra ännu fler blodprover om 4 v och om 8 v....
Hypotyreos, något med Sköldkörteln...kan inget om det...mensen kom idag också! :'( bläh!