soofa skrev 2015-07-17 13:08:55 följande:
Åh, tror SÅ att du är preggo! :D Du testar i morgon bitti va?!
Haha, jag hoppas att du tror rätt! :) Japp, imorgon ska det testas
marol skrev 2015-07-17 14:05:57 följande:
Jag har bim på söndag. Inga direkta symptom som jag vill ta som seriösa tyvärr utan är nog mest inbillning eller rent av får jag för mig att det kan hända att jag brukar känna sånt här i annat fall också men att det bara blir mer tydligt nu när man väntar och hoppas och att man av just den anledningen analyserar och blir extra observant;) haft nån form av blodsmak i munnen vid tre tillfällen utan att blöda i munnen samt känt pyttelite i magen men båda kan ju liksom bero på andra saker. Men de sakerna hade jag kanske inte ens reflekterat över för några månader sedan eller om de inträffade mellan mens och äl istället för nu mellan äl och bim. men klaaaart jag hoppas men försöker väl skydda mig själv från att bli besviken, hehe.
Ska bli spännande när du meddelar imorgon hur ditt test var:) jag har regelbunden mens så har den inte kommit på måndag så får jag testa på tisdag. Alltså TÄNK OM...
Ja det är väldigt lätt att börja känna efter lite för mycket, jag har haft nya symptom varje månad utan att få något plus, man är helt klart mer uppmärksam på sin kropp nu.
Hoppas du får ett plus på tisdag! Visst har jag sett dig i tråden för östgötar också? Vore ju kul om vi båda plussar nu, kanske det blir bebishäng i vår