Tråden för oss som använder NaturalCycles
Sjukt besviken .. Neg i morse och världens tempdipp så mensen kommer ju komma som ett brev på posten
Sjukt besviken .. Neg i morse och världens tempdipp så mensen kommer ju komma som ett brev på posten
Nu har NC ändrat min ägglossningsdag.. Suck. Men jag kände mycket väl när jag hade äl så tror inte att det stämmer för då skulle min cykel vara på 32 dagar och det har aldrig hänt förut?? Har alltid mellan 28-30 dagar, aldrig längre. Dessutom kände jag av äl jätteväl tre dagar innan NC nu har satt ut ägglossningsdagen.
Jag var jätteimpad av NC innan men inte så mycket just nu faktiskt. :/
Min temp sjönk efter två dagar med konstigt hög temp, nu känns det som att äl är på intågande med tydligt äggvitesekret samt illamående igår. Känns som att den kommer komma några dagar tidigare än planerat, ska bli spännande att se vad äl-test visar när jag kommer hem från jobbet.
Fick åter igen svagt streck på en sticka.. Får bli ett cb i morgon då det känns som om dom är säkrast..
Bim -1 i dag, så tempen borde gått ner, men den håller sig hög. Har blivit helt besatt av att tempa nu för att se om den är på väg ner. Har tempat nästan 10 gånger i natt, varav ett par gånger i sömnen (!)
Jag testade i lördags på -4, men då var det negativt. Sen dess har jag lyckats hålla mig (sambon gör att bra jobb med att stoppa mig när jag börjar tänka tanken ;) )
Har du haft ÄL precis?
Äl-tester från i förrgår överst, sen igår vid 16, igår vid 21 och så idag vid 17. Verkar vara äl på gång eller vad säger ni?
Jajamän :) den sker nog snart ja! Vad härligt, lycka till!
Har själv också äl inom kort, på lördag tror jag. Tänkte testa med stickor imorgon, fredag och lördag så får vi se. Märkte någon form trådig/seg flytning idag, men man kanske börjar få dem några dagar innan...
Jag tog ett ÄL-test imorse och det visade positivt. Enligt NC har jag ägglossning på lördag. Då har vi tre ungefär samma tid då? Spännande :) Fast allvarligt talat är jag livrädd. Vill så gärna att det bara ska funka och ge plus sen!!!!!