Tråden för oss som använder NaturalCycles
Som du ser ligger jag inte heller ovanför strecket, men har båda cykler haft positiva ÄL test
Som du ser ligger jag inte heller ovanför strecket, men har båda cykler haft positiva ÄL test
Vad tror ni om dessa? Igår var det inte positivt .. Har varit bortrest så har inte kunnat kollat ägglossning. Men tog igår kväll och då såg de typ ut som den understa. Tempen har inte heller stigit. Tror ni jag har de typ imorgon eller har jag haft?! Fattar nada.
Plussade precis!
Hej alla experter!
Jag har precis registrerat mig som medlem, jag kör iof prevent men ni kanske kan svara ändå? Jag har registrerat mina cykler i flera år med en vanlig app och jag vet precis när jag har ägglossning eftersom jag känner det väldigt tydligt med kraftig mensvärk. Jag undrar helt enkelt hur jag lägger in att jag har haft ägglossning. Den enda funktionen jag hittar är att man kan lägga in ett positivt ägglossningstest men då läggs ägglossningen in först två dagar senare. Finns det mån funktion för att klicka i ägglossning tro?
Hej tjejer! Vad kul att jag hittade denna tråden! I lördags tog jag ut min sista p-ring. Haft p-ring som preventivmedel i snart 5 år
Började med den pga att min mens var oerhört oregelbunden, den kom sällan men när den väl kom kunde jag ha blödningar i 2-3 veckor. Vilket ledde till att jag mådde jättedåligt. P-ringen har funkat jättebra, blöder max 3 dagar nu.
Men nu är jag gift och vi funderar på att börja försöka få barn om några månader när min kropp hittat sin balans. Jag hoppas innerligt att min menscykel blivit mer regelbunden och att blödningarna inte kommer hålla på så länge. Tänkte att Natural cykeles skulle vara ett bra sätt för mig att lära känna min kropp på vad tror ni tjejer, funkar det bra för en sån som mig? Med sån oregelbundenhet och lång cykel?
Okey, hoppas ni får hjälp snart eller att ni på något vis lyckas få till det ändå.
Jag har inte riktigt fattat när jag ska mäta tempen. Ibland vaknar jg 4-5på morgonen och går på toa för att sen försöka somna om. Ibland går det, ibland inte. Ska jag mäta tempen vid 4-5 på morgonen då eller 6.30 när jag brukar gå upp?
Tempar ni även när ni är sjuka?
Tack tjejer, imorgon blir det dag 1 för mig!
Idag fick jag en hög temphöjning så hoppas nu att det håller i sig :)