Tråden för oss som använder NaturalCycles
tack :D bf någon gång mellan den 21-27 maj haha får ta och göra ett UL om några veckor för att få reda på när jag har BF.
Känns dock så långt bort så jag tror fortfarande inte på att jag är gravid.
tack :D bf någon gång mellan den 21-27 maj haha får ta och göra ett UL om några veckor för att få reda på när jag har BF.
Känns dock så långt bort så jag tror fortfarande inte på att jag är gravid.
ja jo jag funderar på det, men känns som jag borde fått mer än 1-2 på testet isf, fast de är sant jag tog inte testet med morgonurinet och jag hade druckit mycket vätska timmarna innan så kanske va utspätt och därför stod de 1-2, tycker att de borde stått 2-3.
Men men bara att vänta och se vad som händer :)
aa sant fast den graviditeten gick ju som den skulle fram till v-10, men ska iaf ta ett till digitalt test nästa helg har jag tänkt :) tack, känner mig inte så orolig dock så de är skönt
haha tack :) aa vill gå med i en fb-grupp men kommer nog inte jag kommer bli lika investerad i de andra medlemmarna förens jag är efter v.12 men det känna ändå skönt att ha en grupp som är ungefär lika långt :D
säg till om du kommer med i en maj fb grupp (Y)
Jag vet inte om de här är intressant för någon men här är mina 2 cykler där jag har blivit gravid. Den översta är den här cykel och den understa är ifrån feb/mars.