• pannkakan87

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Är det alltså så att tempen sjunker innan mens?

• pannkakan87
    fastfrusen skrev 2015-06-28 13:48:15 följande:

Åhhh jag drömde inatt att jag plussade och det var en sådan glad dröm! Sen vaknade jag, tempade, och noterade megadipp of doom.. Mens är sen men så var min äl, tänker att mens kommer nu vilken dag nu! Men vi ska lyckas ngn gång!

Jag drömde oxå det inatt! Hoppas inte din mens kommer..
  • pannkakan87

Nu har NC ändrat min ägglossningsdag.. Suck. Men jag kände mycket väl när jag hade äl så tror inte att det stämmer för då skulle min cykel vara på 32 dagar och det har aldrig hänt förut?? Har alltid mellan 28-30 dagar, aldrig längre. Dessutom kände jag av äl jätteväl tre dagar innan NC nu har satt ut ägglossningsdagen.

Jag var jätteimpad av NC innan men inte så mycket just nu faktiskt. :/

• pannkakan87

Är det någon som har bim nu i veckan eller nästa vecka?
    Finns det någon bim-lista i den här tråden?

• pannkakan87
    funderat skrev 2015-06-29 14:55:47 följande:

O så missade ja ju bilden;P

Stort grattis!!! Wiiii!

På söndag testar jag. Pirrigt!Tyst
  • pannkakan87
    saklek skrev 2015-06-29 10:05:51 följande:
    Hur kände du av ÄL? En hel del symptom på ÄL kan ju komma dagarna innan ägglossningen faktiskt sker.
    Jo men jag har ju tagit äl-tester tidigare när jag haft som ondast och då gav det utslag. Nu har jag använt nc i 7 månader och den har fungerat klockrent och sen helt plötsligt så ändrar den och meddelar "att det är svårt att hitta min äl" typ. Jag har haft konstiga temperaturer denna månad men jag kanske är gravid, kan ju vara det..
  • pannkakan87
    saklek skrev 2015-06-29 18:24:49 följande:
    Fast ÄL-tester ger ju utslag 24-48 timmar innan ÄL, så det skulle ju ändå kunna stämma? Håller tummarna för att du får plus iaf! När var det du hade BIM?
    Tack! :) Är ju inte planerat direkt utan vi slarvade men blir överlycklig ändå, allt löser sig bara man vill. :)
    Jag har bim den 6e, men tänkte testa på söndag så att sambon är hemma. Nervöst!
  • pannkakan87
    halo83 skrev 2015-06-29 19:14:04 följande:

Fick åter igen svagt streck på en sticka.. Får bli ett cb i morgon då det känns som om dom är säkrast..

Å grattis, så härligt!
  • pannkakan87

Funderar på att testa imorrn på bim - 6, vad tror ni? Har en fått starka symptom så borde ju hormonet som ger plus ha ökat? Eller hur funkar det?

• pannkakan87

Test på bim - 6 och det var ju blankt som förväntat. Väntar nog till söndag med att testa, har bim på måndag.

Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles