LJM91 skrev 2022-06-21 21:03:20 följande:
Tack snälla, och detsamma till dig! Förstår att det är frustrerande att bara få höra att det ju går, när man bara hamnar på ruta ett igen. Vi började försöka i augusti förra året, så snart har det ändå gått ett år. Håller med om att den här processen är betydligt jobbigare än vad jag trodde, jag hade någon naiv bild av att det bara skulle vara att sluta med preventivmedel så var saken biff sedan. Speciellt eftersom jag blev oplanerat gravid för ett par år sedan, var helt säker på att det bara skulle krävas ett eller två försök. Om jag bara hade vetat vad som låg framför mig, jösses..
Då har vi försökt lika länge? ska ni försöka få hjälp efter sommaren? det är ju Väldigt både och, en del är ju såklart väldigt tacksam för att ett plus dykt upp men samtidigt så hjälper ju inte det.. barnlängtan är ju så extrem. jag gick omkring i samma villfarelse som dig, det är ju bara att sluta med p-piller? utomkvedshavandet kom dessutom på första försöket? så jag trodde verkligen att det här kommer gå bra. Ack så fel jag hade.. men när vi får våra små familjemedlemmar sen kommer allt vara värt det. Det är det som håller mig uppe