Symetrical skrev 2022-08-19 07:10:24 följande:
Men jag ser en skugga på detta med! Tog du något idag? Ta i eftermiddag annars, för som sagt var kanske du har högre hcg-koncentration i urinen då
Chilins skrev 2022-08-19 06:29:30 följande:
En fundering.. jag vaknade 1,5 timme för tidigt idag och frös extremt mycket, vi hade haft fönstret öppet. Jag tempade och den visade 36,25. Somnade om. Vaknade på ?rätt tid? av väckarklockan. hade haft täcket på hela tiden tills dess så jag kände mig lite vanligt varm. Tempen: 36,45 - fortsatt på samma linje som tidigare. vilken temp ska jag registrera? till saken hör att när jag tidigare vaknat såhär tidigt och tempat och sen tempat igen brukar tempen inte ändrats utan kan snarare sjunka om jag sovit mindre. Vad tror ni?
Jag tror absolut på tempen vanliga tiden! För mig spelar det mindre roll hur länge jag sovit, utan det viktiga är att det är rätt tid. Den stämmer också ganska bra om man har i åtanke att tempen brukar vara ca 0,1 grad lägre per timme tidigare man tempar och 0,1 grad högre på timme senare.
Med andra ord hade jag absolut fört in 36,45 :))
det är klart jag tog ett test.. man kan inte hålla sig :) ber om ursäkt för att jag bombar denna tråd med gravtest där det knappt syns något tror bilden hamnade överst. Jag undrar om babyplan alltid avger ett sånt här streck men tycker det här strecket är lite mera likt det jag tog på eftermiddagen tidigare i veckan, dock är strecket Ofärgat även i verkligheten. Det är mera som en skugga, om ni ens ser det :)
tack för din förklaring om temp!! Det förklarar e del för mig att det brukar vara 0,1 grad högre per timme. Då lägger jag in 36,45 :)