Flera tanter som är på smällen 2015 ;)
Vad skönt att han är med på tåget nu :) Jag är så trött så jag inte kan tänka nu så säger godnatt här
God morgon :)))
Vad skönt att han är med på tåget nu :) Jag är så trött så jag inte kan tänka nu så säger godnatt här
Här är det lite annorlunda när vi inte kunnat få barn själva utan hjälp, då har maken varit med på noterna på ett helt annat sätt. Han har velat ha barn minst lika mycket som jag och nu med nummer 2 kanske till och mer än jag
Bullen: Vi har varit tillsammans i 22 år så just nu är det lugnt i förhållandet, de flesta kriserna har varit tidigare
God morgon alla glada :)
Är det något ni skippat nu när ni är gravida? Hur har ni gjort med tex lakris och bastu? Jag har beslutat mig för att skippa båda :)
Jag mår mindre illa idag och har migränkänning så jag tror inte det får vägen den här gången heller :-/ v 6+0 idag borde må mer illa inte mindre
Godmorgon!
jag har slutat dricka kaffe helt, sedan har jag inte ätit lakrits heller. Var en storkonsument innan, men turligt nog har jag inte varit sugen sedan jag blev gravid för jag skulle nog säga att jag var beroende innan. bastu har inte kommit på tal än, jag tar rätt varma bad (badkar) och funderat om det är så bra egentligen? Men är min räddning i livet emellanåt. självklart så dricker jag ingen alkohol heller. :)
Bullen: Har ätit både lakrits och salmiak godis och bastat när jag fått tillfälle till det. "offrar" mig istället genom att äta genomstekt kött (älskar blodiga biffar) osv. Bada bastu gjorde jag med dottern också, inte jätte ofta men ibland och hon har inte fått några men av det
Multimamma: Vi hade de värsta kriserna när vi hade varit tillsammans i 6-7 år och sedan när dottern föddes för tre år sedan men det var nog mest sömnbristen som gjorde att det blev kriser
cupcakemom: Jag har inte mått exakt lika illa varje dag, har haft bättre dagar och sämre dagar så att du mår bättre ett tag behöver inte betyda något. Fortsätter att hålla tummarna för er.
Bf-lista
Kelsson1, 40år, Stockholm, f 3år, 17/6 p
Lakrits74, 40år, V-Norrland, p 14mån, 29/8
Santana01, 40år, barn 4,5år. 20/9 f
Noomi75, 40år, Dalarna, 22/9
Bullen2015, 41år, Stockholm, p 13år, 4/12
Multimamma, 40år, barn 17+21år, 28/12
Hojta till om det blev fel :) Så tycker jag att vi håller den i denna tråd... Men att den kopieras en gång i veckan. Och ni som inte är med citera detta inlägg så kommer ni med ;)
Idag har jag inhandlat en hel storlek större bh, kunde inte längre ha min största bh då jag fick märken då den satt åt så dant. Köpte en amningsbh, tänkte det är väl lika bra :) Sedan köpte jag tre pack gravidtrosor. Så skönt med trosor som inte trycker mot. Klarar inte av något som sitter åt där nu.
Angående gravidkläder så är min rekommendation att köpa gravidbyxor så tidigt som möjligt så hinner man använda de så länge som möjligt. Varför gå omkring i obekväma kläder när det finns kläder gjorda för gravida som är bekväma och för mig kändes kostnaden lättare att ta när jag köpte de tidigt o kunde använda de länge.