cilla75 skrev 2015-06-30 10:24:55 följande:
Jag har nog fått lite bättre hy, den liksom skiner, men hade en finne på ryggen i förra veckan, det har jag nog aldrig haft förr :(
Jag är i v 22 nu och ibland på kvällarna när jag ska sova så känner jag honom i magen, lite mer som bök än sparkar, jag har moderkakan i framvägg så jag vet att det tar längre tid för mig att känna honom, men jag lääääängtar så mycket efter dom riktiga sparkarna!
Magen växer dock med en rasande fart nu och det går absolut inte att dölja längre, vilken jag inte heller vill göra!
Men attans vad svårt det är att hitta snygga mammakläder, finns mycket men jag tycker mycket är såååå fult, vill vara snygg även fast jag är gravid!
Vägrar gå omkring i mjukisbyxor, foppatofflor och sambons T-shirts ;) ;)
Ja dom brukar säga antingen får man bättre eller sämre hud, jag fick nitlotten ;) Grattis till vinsten :D... Men måste säga min har blivit mycket bättre :)))
Jag som ha skrytit hur bra jag mår, måste säga att nu v 17 har jag börjat få problem med höften :(... Hugger till i eggstocken när jag går ner för trappor... Ont om jag sitter förlänge eller hårt osv... Känner du igen det?
Längtar också till man kan känna små sparkar :)))
Ja här har magen också tagit fart :) och vi har berättat för alla nära... Resten får märka när jag kommer vankande ;) Det är svårt med kläder och jag är rätt snål ;) hahaha... Neee men det känns onödigt att köpa massor av dyra kläder som man bara har några månader. Och som du säger svårt att hitta snygga :(... Men jag har tur mina kjolar jag köpte från hm föra året har resår, så dom duger i somnar :))) Sen var jag inne på
www.mammashop.se/catalogsearch/result/index/&q=Byxor
Där det hade lite rea :))) köpte 3st byxor för 500kr jätte sköna och snygga ;)... Nu såg jag att alla tre paren kostar 49kr st så jag tog ett lass till :))) Man kan dessutom ha dom när man inte i gravid ;) Annars har jag hur många långa toppar från hm som funkar även nu :))) Klart man vill känna sig fin fast man är tjockis :)))) hehe :)
Ha en fin dag :)