• Jag är bara jag

Diskussion om aggressivt immunförsvar

Om denna 5.e ED misslyckas gör jag inga fler utan att ändra nåt radikalt. Nåt är ju fel med 10 perfekta blastisar från unga donatorer som inte vill ta sig! Min läkare här tror inte på immunförsvaret,han tror på slumpen. Jag vet varken in eller ut längre,är bara DÖDENS less på allt... Statistik finns inte för så få kliniker har de där medicinerna. Vem ska ge en droppet liksom?!

• Jag är bara jag

Så himla less på tjatet om Aten!! Som om det är stört omöjligt få barn via nån annan klinik!! Samma mediciner utom lipiden då-fast min klinik kör den också ibland. Visste att tråden skulle hamna där. Vill man inte till Aten vill man inte ha barn. Jo det fan vill jag faktiskt vad ni än säger! Ni är ett extremt innegäng som inte tolererar nån annan klinik och ingen annan behandling. Ni peppar bara varann och ingen annan.  Så många som sagt upp bekantskapen med mig för att jag valt andra kliniker. Är vi inte alla i samma sits? Tydligen inte... F.ö vet jag en som varit i Aten flera ggr och misslyckats och sen lyckades på min klinik. Det ni! Det går få barn annanstans.

• Jag är bara jag

Jag tänker INTE byta. Jag har 5 embryon på min klinik. Så sluta tjata om Aten,jag får rysningar bara jag hör talas om Aten... Ni ser tyvärr inte själva vilken inneklubb ni blivit. Ni förändras ni som är med där.

Svar på tråden Diskussion om aggressivt immunförsvar