xxx4 skrev 2016-05-03 16:50:39 följande:
Vi satte också in två o en satte sig. Förstår att du inte vill ta bort Pred om du fick missfall förra gången då du gjorde det. Många har ju som sagt Pred hela grav utan problem, det är ju så individuellt. Vad jobbigt att magen är paj man blir ju så trött av det också. Hoppas du kan få hjälp för detta o att du får bli lite piggare. Själv har jag varit väldigt trött i perioder o ur. Då har mitt blodtryck också varit lågt. Vet att detta också kan spela in. Ja härligt att vara gravid men som sagt både otroligt oroligt o en stor påfrestning på kroppen.
Inte bara förra gången-haft 2 missfall på raken med 3 barn förra året... Och 2 minst med egna ägg. Så nåt var tvunget ändras denna gång och det blev dubbel dos Prednisolon och längre tid och Trombyl.
Magen funkar lite bättre med Movicol, men det är ingen långtidslösning eftersom det smakar BLÄ milt sagt! Blodtrycket är alltid lågt, men nu vet jag inte. Trött framåt aftonen och då kommer huvudvärken också. Men allt kvittar om jag får barn! Ser ju redan gravid ut så kommer väl gå upp 30 kg om det är fortsätter, men hellre det än inget barn!