Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

weeme skrev 2015-11-06 22:55:07 följande:
    Duroferon heter de jag tar. 100 mg. Hoppas du slipper snitt då om det är komplicerat för dig! Jag bara nojjar... Och har lite ångest över "inget".
    Ska jag vara så här förstoppad vetet fåglarna hur det ska gå... Apropå k.s eller inte så överlåter jag det åt läkarna om det krisar. Går det vaginalt så väljer jag det. Tänker inte så långt,tar några timmar åt gången bara...
  • Jag är bara jag

Dumma frågor går väl också an här hoppas jag? Flört  Känt 2 ggr i veckan som ett "pirr" i livmodern. Ingalunda nåt ont eller obehagligt utan snarast som en kort svag elektrisk ström. Har ni upplevt det? Vad är det i så fall? V.14 imorron.

• Jag är bara jag
    JZ79 skrev 2015-11-07 16:05:27 följande:
    Jag är bara jag, inga frågor är dumma här Solig Jag har känt så också tidigare i graviditeten, ingen aning om vad det var..men bebis mår som den ska i magen iaf smile2.gif Nu pirrar det inte, bara massa sparkar och bök smile5.gif V 31 nu..
    En blivande fotbollsspelare kanske där inne?  Skrattande  Får väl se om det pirrar nåt mer. Både det och molvärken kommer när jag är riktigt avslappnad. Men tur man får fråga om allt. Flört
  • Jag är bara jag
    zaq1234 skrev 2015-11-07 22:29:10 följande:
    Jag är bara jag, vad ligger ditt järnvärde på? Min mvc tant sa jag måste ta järn tabletter o att man inte kunde äta sig till ett högre värde, jag sa jag ville i alla fall testa. Så blodpudding 2 ggr i veckan samt c vitamin till det så att kroppen tar upp järnet gjorde susen. Så jag slapp ta tabletter. Prova med det om du inte redan gjort det o se vad som händer med värdet så kanske du slipper tabletter sen!
    HB 140, men depåerna var låga. Då måste man ta piller tydligen.  Eftersom jag dricker mjölk till all mat och skulle spy av blodpudding utan mjölk till så går inte det alternativet. Ändå skippat lite av mjölken, men ännu mer,nej då kan jag inte äta. 
  • Jag är bara jag

Hur ont kan molvärk/växtvärk göra? Haft ont i magen också p.g.a järnpillren och lös mage (efter förstoppning först!) så jag vet knappt vad som är vad och jag tänker ju automatiskt på missfall! Hur det ö.h.t kan vara sån enorm skillnad från morron till kväll är obegripligt. Nästan smal på morronen,inga känningar till jättesvullen och väldig molvärk kvällstid. Vågar knappt röra mig snart,än mindre "jobba"... Och slutar väl snart duscha eftersom jag inte vågar.

• Jag är bara jag

Hoppas innerligt natten var bara ett skrämselskott!! I princip ont i magen flera timmar, men det kändes mer som magen-magen. Lös igen imorse, men inget mer ont. Dock aningens blod som jag hittade trots att jag blundar. Mer beige än brunt. Ringde mvc och hon trodde det var slemhinnorna bara. Fick veta att järnnivån var väldigt låg,bara 14. Måste ta pillren, men ska försöka köpa nåt pulver för magen på apoteket. Hon tyckte jag skulle ta det lite lugnt, men ändå röra på mig. Svårt hitta en gräns.

Har ni blödit lite brunt och det var lugnt runt mina veckor?!

• Jag är bara jag

Blöder... Jag visste det!! satans jävla förbannade skithelvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Jag är bara jag

Ja,det gär väldigt ont så ingen tvekan. Åka in på förlossningen är INGET jag känner för. Nu är det bevisat-jag kan inte få barn för det finns inget att ta till nu...

• Jag är bara jag
    Frazze skrev 2015-11-10 16:03:44 följande:
    Men NEEEEEEEEEEJJJJ! vilken vecka är du i? Men nä det får inte hända!!!!!!!! Är du 100%säker på mf?
    V. 14. Har så ont så jag går av. Blöder inte så mycket, men det är väl på g.
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus