• zaq1234

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Härligt Redan!!!

• zaq1234

Frk röd..jag behövde inte springa så mkt på toa i början, men nu o de senaste veckorna så på nätterna springer jag ca 5 ggr, är sedan jättetörstig, ställer ju klockan för at ta levaxin kl 06,30..så trött är man sedan. Så att toa besöken minskar, de gör de nog inte

Förstår att det känns jobbigt för dig SL. Passa på att läsa böcker o se på film..det kommer du inte ha tid med sen på några år. Bra att de har dig under uppsikt o att du vet att det är max 3,5 vecka.

Jag själv känner lite oro för denna sista tid...alla ni som är före mig på listan har planerade snitt...jag känner att jag inte vet alls hur det ska bli..tycker att det verkar som de som inte har planerade snitt ändå slutar i snitt pga ngn komplikation....

Vilka har kontroller denna vecka då? Själv har jag ingen, nästa är nästa måndag, o sedan får jag gå varje vecka..har stark känsla av att min bm tycker jag springer där för ofta...fast jag går enligt deras standard....

• zaq1234

Lycka till JZ idag!

Fin mage Bullen!

Jag borde börja förbereda lite, i alla fall packa väskan, så det är gjort! Fixa ett skötbord också. Känner mest för att ligga i skuggan på soffan.

Milla, nästa koll är på måndag på mvc.

• zaq1234

Snart Lycklig!! Å Grattis till din pojke!!!! Vad underbart att allt gått bra och att du nu har din lilla skatt! Är så nyfiken på att höra hur allt gick till, skriv när du orkar! Kram

• zaq1234

36+1 idag, Har fått min tens apparat, känns bra att ha den redo.
    Har precis varit på mvc, blodtryck 120/75 samt att magen växt en cm på 2 v, första gången som jag är lite under på kurvan.+14 kg idag.  Hon ville inte ta några fler prover utan jag får göra det nästa vecka. Vi skrev en sammanfattning idag med.

Hade inga TPO antikroppar, så därför säger hon att jag ska sluta direkt med levaxin efter förlossning....som jag skrivit förut så känns det så märkligt att sluta abrupt.

Tyckommig, om du har tid hos din endokrinolog får du gärna fråga.
    " Hade inga problem med skölkörtel innan, men tog levaxin för att komma ner från ca 3 till 1 innan transfer. Har fortsatt på 75 hela grav o TSH har legat runt 1 hela grav. Nu tagit prov på TSH o det finns inga antikroppar. Ska man då sluta abrupt eller ska man fasa ut det? " BM sa också att man ska ta nytt prov efter ca 2-3 mån för att se att kroppen fixar det.

Milla, du hade väl samma som jag, vad säger de åt dig att göra efter förlossning?

• zaq1234

Bullen, vad har du för järn värde då? Tänkte på din trötthet?

Nu är det inte långt kvar för dig. Hf vad jag förstår går över direkt efter förlossning. Har du huvudvärk?

De verkar ju ha super koll på dig, bra det!!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus