• JZ79
    Redan47 skrev 2015-07-27 09:46:35 följande:

JZ: tack:). Ja jag skulle ligga på. Du är ju ansvarig för Din hälsa. Ingenting går av sig själv min erfarenhet....

Jobbar själv inom vg-regionen och idag hittade jag ett pm på intranätet, det är först senare det görs konstroller på ÄD pat här..Men efter v 20 är det tätare kontroller på

Mvc. Skrev ut allt och ska läsa igenom sen exakt vad som gäller för oss som tillhör mitt sjukhus.
  • JZ79
    zaq1234 skrev 2015-07-27 16:27:25 följande:

Fin mage redan!

Har idag varit på mvc. Allt såg bra ut, den ligger långt nere o är fixerad. Vill så gärna att det kommer igång snart! Idag 39+1. Känner inga förvärkar alls....

Spännande! Snart är bebis här, oavsett om du gar förvärrar eller inte så dröjer det ju inte så länge
  • JZ79
    Snart lycklig skrev 2015-07-30 17:01:08 följande:

Tack snälla raringar för era ord och pepp runt amning.

Ego: har nu lämnat tillbaka den förb......e bröstpumpen. Vårtorna och psyket pallade inte längre. Sonden drogs imorse. Nu kör vi bara mys-/"så mkt som finns"-amning, ca 10+10minuter, sedan Calma nappflaska med ersättning. Lyssnar lite mera på sonens önskemål om tidpunkter för måltider. Inatt var första natten m flaska, han sov fr kl 01.00 till 07.00!!!!!! Underbart!

Helt rätt beslut! Låter perfekt med mysamning och sen flaska. Wow vilken underbar natt! Då sov både ni å gossen gott Hjärta
  • JZ79
    weeme skrev 2015-07-30 21:04:24 följande:

Grattis Skade och Milla! Hoppas det går bra framöver Skade och att du kan njuta också.

Fantastiskt go bild Milla!

Redan, jag har mer mage än du, för späcket har ju fått flytta upp under brösten för att bebis ska få plats, haha.

I dag har vi varit på RUL och fått se en liten krabat som sträcker sig och har sig, men inte mycket känner jag. Följer sin storlek på millimetern och allt såg bra ut. Skönt att få se, önskar att jag snart känner mer så jag vet att det finns liv kvar. Otroligt ofattbart att vi kommit så här långt, kan fortfarande inte fatta det.

Jag har också större mage än Redan, haha! Tänkte också att det nog beror på att jag är lite tjock från början, så allt flyttar uppåt för min mage börjar högt
    Grattis till lyckat RUL Hjärta Vi ska göra vårt om ca 2 veckor, längtar!!
  • JZ79

Migränen och huvudvärken blir inte bättre här.. Idag sjukskrev läkaren mig. Det fungerar inte riktigt längre när jag vissa nätter inte ens kan sova pga kraftig smärta. Citodon hjälpte inte ens inatt Förvånad Svårt med koncentration på jobbet när jag har så ont...Nu är jag ordinerad VILA i 2 veckor. Tufft att meddela detta på jobbet då det är lite ont om folk just nu, men både chefen och kollegor var överens om att jag kämpat på trots att jag inte mått bra och det är dags att vila nu och tänka på mig och Pyret. Kändes jobbigt först när läkaren sa det är dags för sjukskrivning nu, men samtidigt skönt nu när jag meddelat jobbet och gått hem.

Vecka 18 (17+0) idag Hjärta

• JZ79
    zaq1234 skrev 2015-08-08 13:53:03 följande:

Blev så otroligt glad när jag kände en svag värk vid 6 tiden igår. Mer vid 9-10, åkte in till sjukhuset vid 11.30, började bli lite jobbigt då. Kl 13.30 kom det en flicka!! Gick pytte lite sönder. Använde tens hemma o sedan lustgas på sjukhuset. Nu ligger vi på bb hotell o har det toppen, är så enormt tacksam.

Grattis till en liten prinsessa!! Hjärta
  • JZ79
    Snart lycklig skrev 2015-08-09 20:48:28 följande:

Hej, nu gör jag ett försök att skicka en bild på vår Lille Plutt! Hoppas det funkar. Detta foto är från 22 juli.

Åh en sån fin liten plutt <3
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus