Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Zaq, kommer inte ihåg om jag nämnde magnesium mot migrän om du inte testat det.
Zaq, kommer inte ihåg om jag nämnde magnesium mot migrän om du inte testat det.
Helt Okay, utan mina 300mg/dygn plus kalcium i skulls jag nog ha konstant kramp i fötter o vader till natten!
Haha, ja, självklart menade jag dig! Jag har inte fått tummen ur och köpa själv än för jag skulle få av en vän- men tre månader senare kan man kanske tänka sig att jag kunde köpt i stället för lida... Har hört flera som blivit av med migränen, värt att prova! Redan har ju svarat på ofarligheten och dosen.
Imorgon ska jag på KUB (v 11+6). Känns nervöst då man inte har en aning om fostret fortfarande lever och mår bra. Det var 3,5 veckor sedan förra UL då man fick se att fostret levde. Men jag försöker tänka positivt... att fostret utvecklas och har det bra.
Pyret lever Allt gick superbra!! Väldigt låg risk, det lägsta bm fått någonsin I vårt landsting görs bara KUB efter 35 år och då räknas ju resultatet på mammans ålder. I detta fall är donatorn 20 år och de gör ju aldrig KUB på så unga mammor annars så hon var superglad att få så fina siffror. Vi är så glada och nöjda. Pyret låg först still, sen började den sprattla och vifta med armar och ben och så såg det ut som den headbangade några gånger, haha! Vi är så kära i vårt lilla Pyre
Tack Vi är så glada, ett grekiskt mirakel växer där inne
Grattis till lyckade kub!
Här funkar äntligen amningen. Hurra! :)
Oh vad skönt!
Jag älskar i vanliga fall sol och värme, men jag orkar knappt en sekund till. Jag vill vara vid havet. Jag måste ju hålla mig max 30 min från Karolinska sjukhuset, vilket betyder inne i stan. Jag står snart inte ut!
Ego: Igår söndag 5/7 föddes världens sötaste lille kille. Akut kejsarsnitt i 34+3. Allt gick bra. Lillkillen är så frisk och behöver inte andningshjälp.
Berättar mera senare.