Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Inte "begravt" resterna idag heller... Vi har en minnesplats här hemma, med flera andra begravda, men nu tar det emot...
Inte "begravt" resterna idag heller... Vi har en minnesplats här hemma, med flera andra begravda, men nu tar det emot...
Tråkiga jag har inget kul att bidra med... Ska på läkarbesök och VUL idag och sen ta itu med hur vi ska gå vidare. Blir ju FET förstås, men medicineringen måste ändras. Blöder fortfarande,trodde det slutat, men icke!
Jaha,då går gamla tanten som inte kan få barn på p-piller för första gången. Känns knäppt, men det är ju för att få stopp på blödningen och få nån form av mens så jag kan börja om igen. Läkaren tror på slumpen,han har följt mig i snart 8 år och kan inte se nåt logiskt till varför jag skulle få MA. Men december blir ingen kul månad. Skulle fått nu om jag fått behålla tvillingarna. Skulle varit rätt långt gången om jag fått behålla detta senaste barn. Nu sitter jag här snart ett år äldre och inga barn. Livet saknar fullständigt och totalt mening...
Vi får börja om i januari fick vi veta igår. Ska dock mer eller mindre kräva mer/annan medicinering. De 2 vi ska ta nu är från andra donatorer och jag blev inte gravid sist av dem, men har ju bytt progesteronsort och dos så jag tror det påverkade.
Slutade tvärt med progesteron v.12. Kan ju ge fosterskador därefter vad jag läst/hört. Egentligen behövs det inte alls så länge för kroppen producerar eget, men klinikerna klämmer i-som med de flesta mediciner.
Ett sista försök i den här gruppen...
Kan man vara normalt gravid med hcg 361 4+5 och progesteron 46? Hade nästan 2000 senast så jag tvivlar verkligen. Hade känts bättre med noll i hcg! Nu är det ingenmansland totalt...