Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Tack alla. Skriver mer sen.
Ingen kul läsning, man jag vill ta det ändå. Få ur mig allt. Det var ju ett MA jag fick förra tisdagen. Ingen förvarning utom magont på natten som sen började om och eskalerade runt 15-tiden. I ett svep kom allt ut efter EXTREM smärta/värkar. Inget var kvar på VUL sen utom lite som fastnat på vägen ut som läkaren tog bort utan smärtstillande. HCG-svaret kom idag-endast 447 så lillan hade dött långt innan. Hcg var drygt 60000 i v.9,kanske dött precis då,jag vet inte. Troligen progesteronet som höll det kvar,slutade ju 8 dar före. Enligt läkaren här maximal otur (de var ju syskon med det andra MA:t) ,vad kliniken säger vet jag inte. Kör inte en till omgång med samma mediciner i alla fall. Blir ju FET då också med 2 som är ca 1 år nu. Är så förbannad så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!! Överallt är det gravida och bebisar också så jag sitter helst hemma. Värsta året i mitt liv, men alla år har ju hittills varit värre än året före så jag borde vara van...
Kcb: vi köpte hus för 7,5 år sen. Ett jättestort hus dessutom vilket nog skar i mångas ögon,barnlösa som vi var då! Och är, men eftersom målet är barn så vågade vi ändå. Att det tar tid att få barn ska ju inte hindra en från att uppnå andra drömmar! Köp huset ni. Om -gud förbjude!- nåt händer,vilket jag verkligen inte tror! så tror jag inte ni förknippar det med barnet. För oss är det annat som påminner oss,inte huset i sig-jag var gravid när vi köpte det, Dock hade vi köpt det ändå,jag blev gravid under processen.
Springa till b.m har man rätt till i din sits! Och noja på du,jag förstår verkligen. Men tror likafullt allt går bra. Nu har vi haft nog av m.f i denna grupp!