• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

supertjejen skrev 2017-02-27 23:19:48 följande:

Tråkigt nog måste jag berätta att hjärtat inte slog längre. Vi såg det ju 6+5 men idag 8+3 var det ingen aktivitet. Har inga ord egentligen. Får en ny koll på torsdag och ska avvakta till dess, men har inget hopp då man sett hjärtat förut.

Så ledsamt och sorgligt. Har ej koll, körde du äd el egna ägg, immunprogram Aten?
  • Redan47

Supertjej: sorgligt smärtsamt är det att fått se hoppet och sedan borta. Visst är det så, att processen att hjärta startar igång är en milstolpe/riskfas. Sedan är fler på vägen. Så först är plusset, sedan vul se embryo, därefter runt V8 hjärtat, sista v12. Fram hit avtar procenten radikalt för missfall.
    Det är ändå hoppfullt att du fått ett embryo att fästa! Samla er för ett nytt försök och kanske ta lite extra IL denna gång. Det kommer gå! Bara en tidsfråga. Vi stöttar dig i tråden.
    Vi ska oxå komma ihåg att en stor procent "naturliga "plus avslutas oxå.

• Redan47

Vad roligt xxx4 att höra från dig! Gnissliga nätter känns igen. Tröttheten sätter sina spår men vet ju att det blir allt bättre. Samma här, njuter fullt ut av dessa godingar. Tar vara på dagen på ett helt annat sätt med dessa. Så mycket kärlek. De har nu blivit 16mån och är fortf försiktiga med att gå på egen hand . Bara med stöd. Och för min del får de krypa ett tag till... för de kommer få sådan fart och nya upptåg. Vi är kvar i Spanien och åker hem en vända april igen då jah ska på kurs då. Det är så skönt och samtidigt prövande att leva tillsammans i annat land. Hemma finns ju tusen saker som kommer emellan livet och relationen! Det har varit ett skit tufft år.
    Roligt att höra hur det går för oss alla i olika skeden! Kram

• Redan47

Frazze vad är det mitt trötta öga skådar!!!!'
    Håller allt som går för dig! Klart det går vägen ! Din kropp vet vad det handlar om nu! Kram

• Redan47
    Micro skrev 2017-03-20 11:43:39 följande:

Efterlyser er input även i denna tråd. Har varit i kontakt m kliniken i Riga inför 3e syskonförsöket (fick barn via äd på först försöket, sysnonförsök 2 negativa och ett mf). Har i flera mail frågat om det ska ändra ngt i behandlingen eller om jag ska göra några undersökningar innan 4e försöket. Först ingen respons. Nu har de föreslagit att om jag vill kan jag göra ERA test för att se om mitt inplantationsfönster flyttats. Alltså om transferdagen ska flyttas. Tror in att det är något jag bör göra? Har ju blivit gravid 2 ggr av 4 försök, även om den kan flyttas efter graviditet. Kostar en hel del plus en extra resa till Riga. Vad tror ni? Känner mig osäker.

Du är fertil 5dgr efter äl.
    Vet du när du har den vanligast dag12-14.
    Gör du fet i naturlig cykel är det detta du går på.
    Då kan du ta vul i Sverige och kolla när dina egna ägg börjar mogna parallellt med att kontrollera slemhinnan.
    Är nedreglerad så är det när slemhinb är redo, men enligt serum fortf inte senare ön dag 24.

Vad ska ett era test hjälpa er med? Jag har ej läst på om den på länge. Lämnade Riga pga dålig feedback och att de inte ändrade behandling trots minus.
    Vad beror dina minus på denna omgång? Vad söger de?
  • Redan47
    dreamz skrev 2017-03-21 19:36:23 följande:

Uppdatering igen!

Har fått kortison spruta för pyrets lungor och kommer bli skickad till göteborg då dem kan ta emot så små bebisar ifall havandeskapsförgiftningen galopperar iväg för mycket. Dem hade räknat ut att jag hade ett mellanvärde på 58 då över 30 är havandeskapsförgiftning så dem e oroliga då jag e så tidig..

Kram hjärtat! Det blir bra att du kommer under uppsikt! Förstår att det känns ängsligt. Viktigt stt du hittar något som stressar ner dig ; musik, virkning lyssna på bok.., vad som. Prata mycket med bebis oxå så hen oxå känner sig lugn. Kroppen blir stressad under förloppet. Och du kan påverka genom att tänka lugn och ro o andas. Vilken vecka är du nu? Vill minnas du kommit en bra bit på väg!
    Fint att du vill dela uppdatera oss.

Jag fick havandesk flrg mot slutet , kände inget speciellt eftersom jag var ju ändå trött och svullen, vattnet gick ich blodtrycket stegrade på väg in i ambulansen. Sedan blev jag riktigt påverkad när den bröt ut vid KS. Kan bli så när de klipper moderkakan oxå. Det var mycket obehagligt, träffade barnen vid snittet och sedan inte förrän dagen efter...
    Det enda jag kan råda är att vara lugn! Kommunicera vad du upplever med vård och din man. Det farligaste du kan glra är att tänka du är i vägen, gnällig, till besvär och Gud vet allt som fru duktig kan spöka till!!!
  • Redan47
    UndrandeSökare skrev 2017-03-22 09:07:46 följande:

Dreamz- Är du i v. 24 eller v.25 nu?  Hoppas de är duktiga i Göteborg !

De är självklart duktiga där! Vi blir skickade till där vi tillhör närmast som har neo spec !
    Utifrån vad bebis behöver.
  • Redan47

Ledsamt att höra du fått komplikationer . Hoppas det ger sig med blodförtunnande nu! Stå på dig och lyssna på kroppen! Kram

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus