• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Ja jag har käkat e vitamin 100mg, 4 om dagen, de kan du be gyn skriva ut.
    Men bättree slemhinna går ju att få genom att äta östrogen i en ivf cykel.

• Redan47
    supertjejen skrev 2017-02-08 08:27:56 följande:

Mycket medicinfrågor från mig nu! Kan man ersätta cyclacur med Femanest?

Ingen aning .... östrogen så se till att det blir rätt mg per dygn bara.
  • Redan47
    Micro skrev 2017-02-10 09:21:14 följande:

Testade idag igen på rd 8 minus. Bara att bryta ihop o komma igen.

Redan74: tack för pepp. Visst kan jag skippa blodprov, hcg, visst gjorde du det vid minus? Skulle du slutat m medicin nu eller vänta till off testdag. Jobbigt m medicin när man vet att det inte tagit sig.

Jag skulle vänta tills dag 12. Vid minus på sticka då.... avbryta all behandling. Avvakta blödning och jobba med en ny strategi.
  • Redan47
    Micro skrev 2017-02-10 11:20:43 följande:
    Tack, hur skulle vi klara oss utan dig<3
    Vi hjälps åt. Hur många försök har nu i bagaget? Hur ser din bakgrund ut?
  • Redan47

Micro råder dig att byta klinik till Aten. Slemhinne problem kan de plus annan behandling. Kör inte på samma efter så många misslyckanden.

Konsultera serum , det är gratis . Sedan ta ställning. Riga har haft sin chans .

• Redan47
    dreamz skrev 2017-02-15 06:10:06 följande:

Snabb fråga!

Igår hörde jag att om man har moderkakan i framkant så e de kejsarsnitt som gäller?

Sant eller falskt?

Framkant.... är inte samma som blockerar. Men om moderkaka på något sätt är placerad på ett sätt som å förlossningsläkare tycker är riskabelt, så är KS ett sätt att rädda mor och barn. Detta kan förändras under graviditet gång då livmoder växer.

Känner du oro för detta?
  • Redan47

Dream! Grattis halva tiden klar! Så fort det går. Du gör alldeles rätt i att gnälla och spy lite här.förstpd inte allt du skrev men förstod ändå du känner dig lite kränkt... DI behlver inte förklara något för npgon!
    Sög bara, -"säger du så"- "jaha tycker du det".
    Låt allt rinna av dig. De som inget begriper eller är plumpa låt dem passera.

Kram!!!! Jätte!!!

PS det kan dröja npgon vecka eller tre innan du känner. Moderkaka blir ju en stötdämpare nu. Och det ör inte alls säkert den flyttar sig neråt. Så chilla 20veckor till :)

• Redan47
    Rosen 76 skrev 2017-02-20 18:18:38 följande:

Förlåt men räcker det med ett "vanligt" VUL för att se om man är läkt efter KS? För jag förmodar att det är inre ärret som ska kollas?!

Vad säger svensk mödravård? Förlossningsläkare ?
  • Redan47

Dream: grattis, så härligt för dig!

Supertjej; klart det kommer gå bra! Det enda som kan hända du tagit ut glädje i förskott . Ser fram att höra om vul!!! Förstår din försiktighet - men gläds!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus