Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Ja jag har käkat e vitamin 100mg, 4 om dagen, de kan du be gyn skriva ut.
Men bättree slemhinna går ju att få genom att äta östrogen i en ivf cykel.
Ja jag har käkat e vitamin 100mg, 4 om dagen, de kan du be gyn skriva ut.
Men bättree slemhinna går ju att få genom att äta östrogen i en ivf cykel.
Kör hårt!!!
Mycket medicinfrågor från mig nu! Kan man ersätta cyclacur med Femanest?
Testade idag igen på rd 8 minus. Bara att bryta ihop o komma igen.
Redan74: tack för pepp. Visst kan jag skippa blodprov, hcg, visst gjorde du det vid minus? Skulle du slutat m medicin nu eller vänta till off testdag. Jobbigt m medicin när man vet att det inte tagit sig.
Micro råder dig att byta klinik till Aten. Slemhinne problem kan de plus annan behandling. Kör inte på samma efter så många misslyckanden.
Konsultera serum , det är gratis . Sedan ta ställning. Riga har haft sin chans .
Snabb fråga!
Igår hörde jag att om man har moderkakan i framkant så e de kejsarsnitt som gäller?
Sant eller falskt?
Dream! Grattis halva tiden klar! Så fort det går. Du gör alldeles rätt i att gnälla och spy lite här.förstpd inte allt du skrev men förstod ändå du känner dig lite kränkt... DI behlver inte förklara något för npgon!
Sög bara, -"säger du så"- "jaha tycker du det".
Låt allt rinna av dig. De som inget begriper eller är plumpa låt dem passera.
Kram!!!! Jätte!!!
PS det kan dröja npgon vecka eller tre innan du känner. Moderkaka blir ju en stötdämpare nu. Och det ör inte alls säkert den flyttar sig neråt. Så chilla 20veckor till :)
Förlåt men räcker det med ett "vanligt" VUL för att se om man är läkt efter KS? För jag förmodar att det är inre ärret som ska kollas?!
Dream: grattis, så härligt för dig!
Supertjej; klart det kommer gå bra! Det enda som kan hända du tagit ut glädje i förskott . Ser fram att höra om vul!!! Förstår din försiktighet - men gläds!