• TyckOmMig

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

woo-välkommen vännen jag finns här har gjort tre ED försök i Riga varav alla lyckats har alltså två tvillingpar födda 2013 och 2015 dock detta försök/denna graviditet fäste inte bägge utan väntar ett barn denna sista graviditet då mina embryon nu är slut i frysen.
    Är i v 11+4 BF den 31/12 och är 49 år!

• TyckOmMig

Sunlight-lycka till framöver med syskonförsök jag är så glad över detta mitt sista syskonförsök har KUB på onsdag kom försent förra torsdagen pga mkt midsommartrafik sent ute fick ny tid dock sen kommer vara i v 13+4 hoppas allt ser bra ut men man tar inget för givet.

• TyckOmMig

pink lily-jag har haft för mkt fostervatten med ett av mina barn för ett par år sedan fick göra många UL-det man vill undvika är att barnet föds snabbt och att det finns risk att navelsträngen hamnar före huvudet i förlossningskanalen fick igångsättning av den anledningen och ofta bli barnen något större var den info jag fick-stämde på mig lilltösen då är än idag den största bebis jag fött hon vägde 4690g!

• TyckOmMig

Har idag varit på KUB och fick bästa möjliga siffror på alla sätt och vis.
    En fullkomligt underbar liten syster finns där inne och ska förhoppningsvis födas andra sidan året men vi får se-är glad lycklig oavsett men vill gärna slippa kejsarsnitt fler gånger.

• TyckOmMig
    Frk Röd skrev 2016-06-29 21:24:05 följande:

Grattis till fint KUB TyckOmMig. Vilket datum har du BF?

Enligt kliniken den 31/12 2016 men KUB visade 2/1 2017!
  • TyckOmMig

azurea-helt missat att nykomlingen fötts redan 3v-grattis i efterskott vännen låter helt underbart med att vara i hamn ju.
    Hoppas ni har det underbart/glad sommar!

• TyckOmMig
    Jag är bara jag skrev 2016-07-14 12:42:49 följande:

Inte vare sig orkat eller velat engagera mig, Mår pest varje dag fortfarande, men bebben lever i alla fall. Glad  Ligger på +11 dagar så vad månde bliva?! Rejält besviken på specen som bara skällde ut mig och tjatade om hur extremt farlig en ED-graviditet är! Sa till b.m igår att jag vägrar träffa den läkaren igen. Inte blitt några extra prover än, men från v.25 blir det ofta och ofta UL från v.28. Gått upp 7,5 kg p.g.a hunger och total inaktivitet p.g.a måendet, men det får man väl ta.

Åh vännen vad jobbigt trisst för dig-hoppas det vänder snart tyvärr finns det gott om osympatiska läkare...
  • TyckOmMig
    Frazze skrev 2016-07-20 12:58:00 följande:
    Det var tydligen min dag idag! Efter 2 timmar så tog de blodprov och det visade 6.9!!!!! Jösses tänkte jag, det kan inte stämma. Ta om det och testade en annan apparat. Då låg det på 7.4 :-/ så vi tog ett 3dje och kollade i första apparaten igen och då låg det på 7.2 så det måste ju vara där runt i kring någonstans i alla fall. JAAAAAAAAAAAA jag har inte ens glukosbelastning! Happy as a goat så tänker jag i alla fall hålla mig ifrån en massa socker och godis nu min sista tid som gravid.
    Heja Frazze vad skönt att glukosbelastningen oron är över.
    Känns som tiden rusar i väg snart är du i mål-jag själv hoppas på en lugn harmonisk sommar för egen del liten i magen gör sig inte påmind än är i v 16+4!
  • TyckOmMig

Frazze/jag är bara jag-glädjs med er trevligt att läsa om er!
    Själv har jag denna graviditet fått finnar och trisst svampinfektion inget nice alls sen på RUL låg moderkakan i framväggen antagligen efter snittet med smågossarna så åter UL på SPECMVC i v 24!
    Jag som verkligen inte vill vara med om ett snitt till och längtar tills jag får känna sparkar.

• TyckOmMig

Frazze-skönt för dig vännen förstår din lättnad-njut nu tills mirakelbebisen är ute!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus