Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Frazze-tack vännen det lär behövas denna gång en lyckospark i baken!!!
Snart dags för RUL ju för dig-visst var det den 20/4?
Frazze-tack vännen det lär behövas denna gång en lyckospark i baken!!!
Snart dags för RUL ju för dig-visst var det den 20/4?
JZ79-snart hemma efter helddygn i Riga slemhinnan jättebra 16 mm och två insatta fina till mig!Testdag den 27/4!
Frazze-det hjälpte säkert att du tänkt på mig-tack!
Och skönt med morgontid vid RUL!
Glädjs med dig vännen-underbart fint du beskriver det-LYCKA!
Hoppas jag också får vara med om detta ännu en gång oslagbart jag vet...
Frazze-jag satte in två fina embryon och testdag HCG 25/4 & 27/4.
Jag är bara jag-kanonvärde ju på HCG!
Har du svårt att boka ett VUL?
Jag är bara jag-hur mkt progesteron tar du då du anser det varit boven om inte prednisolon också?
Frazze-jag fick ta Fluconazol av SPEC MVC 1 kapsel i veckan då jag väntade tvillingarna-be om recept så mkt billigare 6-pack kostar inte mer än 58.50kr!
Skönt att RUL såg bra ut men visst förstår jag din frustration över nytt UL som ni blivit lovade med er bakgrundshistoria.Hoppas det löser sig att dom kan erbjuda en tid som passar bättre.Försök glädjas nu vännen.
Jag tror absolut inte det är ngn fara att ta Flucozanol då borde inte ens jag blivit ordinerad detta med tvillingarna ju...litar på min överläkare/gyn på SPEC MVC.Tog du upp detta och hur känns det med svampbesvären nu?Kram från mig.
Hur har det gått TyckOmMig? Du har väl snart testdag. Lycka till!
Snart lycklig-mina tvillingpojkar föddes 15/6 2015 i v 33+0!Alltså är dom drygt 10 månader nu!Fungerar jättebra och stolta duktiga storasystrarna tvillingflickorna föddes 22/11 2013 närmar sig 3 år!