Oj Swede, dramatik!! Skönt att du är på rätt ställe och ligg för tusan ner nu! Har en bekant som fick permission och var ute och gick efter ett tag, det var så klart helt galet.. (Men där blev i alla fall en mirakelbebis till slut). Bättre att ligga still tills det är dags, hoppas det dröjer. Du får se till att få en massa att pyssla med i sjukhussängen!
JZ, asch då. Men bra att du är lite inställd på att det kan bli av snart. Packa ner något smaskigt i väskan till er båda. Jag fick dit min amningskudde andra dagen, av många anledningar. Behöver kuddar som stöttning här och där för att inte få ont i lederna när jag sover, men så var den så klart skön att ha vid amning OCH sova på mamma/ pappastunder.
Maijo, personligen ville jag ha koll på blodtryck, urin etc. för att utesluta havandeskapsförgiftning så jag skrev in mig på MVC så fort jag kunde. Om du inte gillar den BM du pratade med, byt!
pink lily, grattis! Verkar som om många inte känner så mycket i början. Försök tro...
GALET GALET GALET målet är snart nått!!! Kan inte heller fatta det. Men Redan, när hade du BF det borde varit nu någon gång egentligen eller?