• JZ79

Tog ett nytt hCg igår, var lite orolig efter helgens blödning, ökat från 2818 till 14810 !!! Progesteronet har ökat från 57 till 72 *pustar ut*

• JZ79
    Frk Röd skrev 2015-05-19 13:26:27 följande:

Postade visst i fel tråd, men så kan det bli när man knappar på en Iphone :) Tänkte inte jag skulle hoppa över till denna tråd förrän jag vet att mina HCG- nivåer stiger som de ska. Bara hoppas att de fortsätter göra det nu då :)

Klart du ska skriva här också Detta kommer gå superbra! Hoppas penny svarar snabbt. Kram och välkommen hit!
  • JZ79
    weeme skrev 2015-05-19 21:38:57 följande:

Grattis Redan, vilken överraskning! Förstår din oro, men nu har de ju verkligen koll på dig framöver antar jag.

Grattis till fina stegringar ni som fått det!

Jag ska på VUL i morgon och oroar mig som en tok. Men skönt att få besked.

Lycka till på vul!! Det kommer gå bra
  • JZ79

Ligger just nu på jobbet och får IL Tacksam över att chef och några få kollegor känner till graviditeten och hjälper mig med dropp och provtagning när det behövs.

Ca en vecka till vul...

• JZ79
    Frk Röd skrev 2015-05-20 11:10:03 följande:

Mitt progesteron var mätt i ng så då hade jag helt plötsligt bra progesteronvörde 38 ng är ca 120 nmol. En lättnadens suck är dragen för stunden iallafall :)

Skönt att värdet var bra! Måste du fortsätta med högre dos progesteron nu eftersom du höjde igår? Eller går det bra att minska? Dumt att labben mäter i olika enheter. Samma med alla prover egentligen tex tsh kan mätas olika, även inom samma landsting.
  • JZ79

Weemee, grattis till lyckat vul!!!

Frk röd, men så tröttsamt att du fick fel besked Håller tummarna att dina värden ökat, kram!

MillaQ, låter som du/ni har det tufft.. Kram!

• JZ79

Hej fina ni, tack för att ni hållit tummarna {#emotions_dlg.flower} Allt gick bra!! 1 Hjärta slår där inne Jag var övertygad om att allt gått galet med tanke på allt blod..men det finns en kämpe där inne och hjärtat slår för fullt Vecka 7 (6+4) idag. Återbesök på gynmottagningen 1 juni. Skönt att de vill se oss och pyret igen.

Penny vill jag slutar helt med Klexane nu och inte börja igen när blödningen stoppad. Salospir (Trombyl) har jag redan slutat med efter förra blödningen. Förhoppningsvis slipper jag dessa blödningar när jag inte längre tar någon blodförtunnande medicin.

Läkaren kunde inte se varifrån blödningen kommer. Hoppas det slutar snart...men vi känner oss ganska lugna nu. Varit en jobbig dag. Kram!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus