• weeme

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Tar det så lugnt det går. PUH!! Äter 8 utrogest om dagen, får kolla vad det blir för dos! Längtar tills sambon kommer tillbaka så jag har någon att krama i allafall.

• weeme

Tar det så lugnt det går. PUH!! Äter 8 utrogest om dagen, får kolla vad det blir för dos! Längtar tills sambon kommer tillbaka så jag har någon att krama i allafall.

• weeme

• weeme

Sambon är på tjänsteresa alldeles för långt borta och för länge för min smak, svårt att vila med en snart treåring hemma. Tar c-vitamin och försöker inte oroa mig. Har inte tagit blodförtunnande på länge enligt ordination eftersom jag blödde i början också. Är lättblödande i vanliga fall så hade jag bara kännt av brösten hade jag varit lugnare. Tack för uppmuntran!!

• weeme

Jag kände brösten innan, men hoppas det är medicineringen som gör att det känns annorlunda nu. Har ingenstans jag kan ta blodprov tyvärr så jag får försöka hålla mig lugn. Behöver tyvärr laga mat och annat skoj, har haft en väldigt sjuk treåring med spyor och allt annat mysigt. Nu är jag en liggande mamma, haha. Det går det med. Inget blod i dag pust pust.

• weeme
    MillaQ2 skrev 2015-05-09 22:25:40 följande:
    Weeme:Jag blödde supermycket!! Under flera veckor, klumpar och allt. Och tyckte inte det spände så mycket heller. Behöver inte betyda nånting. Vet dock precis hur det känns. Kram till dig!
    Tack för pepp kram!
  • weeme

Äter ju omega3 och gravidvitaminer. Kan göra uppehåll i omega3 och käka fisk varje dag istället om naturligt är bättre. Blöder i em-kväll igen :(

Härligt med UL bilder KUB bilderna var bäst sist, på RUL var det svårare att få med hela bebisen.

• weeme

Jag äter bara rena folsyran ett par dagar. Jag har inte direkt ont, det har gjort lite ont långt ner till vänster visserligen denna helgen. Ont och ont, lite värk kanske. Får se om kliniken har något att säga i morgon, förmodligen inte. Bara att härda ut och ta det lugnt.. Jag blödde rejält bara av insättningen, är hopplöst lättblödande. TACK för ert stöd! Så skönt att ni finns.

• weeme

Så fint i garderoben! När vi får nästa får vi... Hm... Inte plats, haha så det blir lite logistik att lösa.

Fler som äter Utrogest och blir dösnurriga?! Jag blir som när man (om ni nu provat det) tagit den där sista drinken på krogen oh känner, skit, vad gjorde jag nu, måste hem och sova- eller förresten närmsta gathörn blir bra zzzzz. OBS jag har aldrig somnat i gathörn för jag bodde väldigt nära alla krogar haha så med enorm Ilja kom jag hem, men någon gång slog det till hel oförberett trots att jag drack sällan och lite. Det är rent ut sagt fruktansvärt på jobbet och att köra bil är det inte tal om!! Hur funkar det för er?

• weeme
    Redan47 skrev 2015-05-12 20:58:45 följande:

Tar alla utrogest vaginalt. Blir inte i närheten så drogad som när jag i Riga tog oralt- katastrof. Idag mer normalt progestoron trött .

Jupp, värsta drogen...
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus