• TyckOmMig

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Kcb-minns också hur skön min egen säng var efter vistelsen på NEO och tvillinggossarnas tidiga födelse-fick ju nattpermission på slutet för att samla extra ork inför hemgång.

Frazze-vilken lycka att börja känna sprattel i gravidmagen!

• TyckOmMig

Frazze-flåsa gjorde jag mycket och tidigt sista tvillinggraviditeten men inte alls tvilling graviditeten innan rätt märkligt att det kan skilja så...

• TyckOmMig

trex2013-lycka hurra vad härligt besked!

Önskar er alla en fin vår helg snart är det påsk med!

• TyckOmMig

JZ79-mina sista tvillingpojkar kom ju i v 33+0 och vi blev också ordinerade Niferex droppar gick bra för deras magar men vi var väl informerade om att det ofta är så att man får avbryta.Tyckte mer att ju äldre dom blev så uppstod fläckar som ej var lätta att få bort av dropparna så lätt att det dreglas ut lite ur munnarna med saliven...
    Vår BVC sköterska var väl införstådd med att det kunde bli problem med magarna dock tyvärr inte heller hört om något annat alternativ-ring NEO det hade jag gjort.

• TyckOmMig

JZ79-vad skönt med en nöjd harmonisk liten gosse just nu.Hoppas det håller i sig.

Någon som är duktig/bra på vad siffrorna på ens embryon står för?Har embryon med siffror 10.3t 8.3nt bland de som är nedfrusna.
    Funderar på om det är försvarbart i mitt fall att odla till blastocyster har 8 embryon kvar och koordinatorn föreslår 4 att odla på om jag väljer det-varför just fyra?
    Någon som förstår vet?

Påsken står på glänt om än tidigt i år!
    Här hemma är tvillingflickorna på snart 2 1/2 år väldigt nyfikna och känner flyttar runt på allt påskpynt!!!
    Önskar er alla en mysig GLAD PÅSK!

• TyckOmMig

Frazze-be om ett UL VUL görs inte nu-inte bra för varken dig eller liten att du mår dåligt.
    Skönt läsa att du sovit lite bättre inatt.

• TyckOmMig

Vänner-när startar man med Prednisolon inför FET och dos?
    Mist mina anteckningar sen de två tidigare försöken!

• TyckOmMig

Redan-dina tvillingflickor hur gamla är dom nu?Känner du att det börjat lätta något och att dagar/nätter är mer hanterbara nu?
    Hoppas verkligen det för lika mkt som det är dubbelt upp är det dubbel kärlek!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus