• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Oj, längtar efter, vad är det för sug du får då hRE ? Jag är nedtrappad till 10mg, kommer förmodligen ligga kvar på den nivån... Kommer ta en dialog m reumatolog för att se, spec Mvc menar att dosen är så låg, viktigt att mina smärt skov hålls på mattan oxå, balansgång. Jag vill gärna prova att fasa ut helt...
    Hur går det med fragmin sprutandet då, ff super blå?

Weeme grattis skönt med kub att få visshet o se livet! Ja konstigt att det är då olika. Här Östergötland erbjuds alla.
    Och ni andra var ni är visst är det häröigt att vi kommit så långt!!!! Kram

• Redan47

Fint att höra av er ahava och blomman! Vi behöver få höra att bebisar kommer o mår bra oxå!
    Blomman klart du ska fortsätta bidra till oss!

Zaq, ja denna vecka 17(16+2) är det läkbesök för mig på spec Mvc, Mvc bm besök på torsdag mitt andra blir det då.
    Ja kära nån va bebisar det blir i juli!!!!

• Redan47

Zaq ang levaxin. Du ska ich kommer väl tänker jag ta tsh prover efter förlossning för att följa upp dina värden. Precis som villsågärna belyste. En bm ska du inte lyssna på, snarare tyckommig som har kontakt med endokronolog, det är ju hormonsystem det handlar om. Ich hela grav,efter förlossning o amning så är dessa i gungning.
    Du ska absolut inte sluta med den medicinen abrupt!!!

• Redan47

Ojoj! Skönt det gått väl för er Tyckommig! Ser fram att höra hur det går för er.

Idag varit på läkbesök- inget spec, nya prover på tsh t4 tagna, lite avsvällande för nästäppan, de kommer hålla koll på mitt tryck o hjärta, det var det hela. Ingen statistik på överlevnad på enäggs...

Mina hormoner svallar, ledsen o arg om vartannat. Kastade grejer tunga saker omkring mig, blev så förbannad på att inget händer, gjorde illa mig, mitt onda sittben o artros handled värker, svårt att gå. Jag som precis kommit igång med promenader och rumpan känts bättre än förväntat. Nu blur dr att börja om. På torsdag bm tid.

• Redan47

Att inget händer hör hemma! Min man lägger ner all sin tid på ett husbygge till svärföräldrar. Han är stressad det vet jag eftersom vi väntar två som kan dyka upp när som.. Ich .efter v26-27 kan de överleva. Vi hade planer sedan förra året att bygga ut vårt kök... Det projektet liksom hamnat skymundan, ja, jag blir grining för det mesta som jag tycker är piss planering och att han liksom prioriterat ner vårt hem ute o inne, jSg blev asarg ixå för det legat kvar grejer som hans elaka häxa till ex lämnat kvar - liksom rensa upp tycker jag. Det blir extra tydligt nu känner jag när vi ska skapa familj. Ja ja, hormontrollet talar men det finns substans i min kritik. Han har inte ens tid med sex! Iallfall inte när jag är vaken, somnar tidigt 20-21.
    Hur har ni det då ? Lugnt o harmoniskt?

• Redan47

Va skönt skade! Stolpe det oxå! Förstår att er misstro finns i bakvattnet. Vilken vecka är du nu? Jag har ingen koll slla på RUL TUL mm.

Här har det lugnat sig, mannen har tillkännagett att han kommer vara hemma mer och låter snickare göra mer jobb.

Blomman låter som en navelsträng inte klippts....

Frk röd o jz hur går det för er? Hur mår ni?

• Redan47
    weeme skrev 2015-06-17 22:37:43 följande:

Hormoner är toppen Demon. Men inte bra för blodtrycket alla gånger. I morgon ska jag in och ta extra prover och ta trycket igen. Har börjat yoga andas så ofta jag kommer ihåg, hoppas det hjälper....

Tror jag absolut hjälper blodet! Jag ska investera en gravid cd från institutet för medicinsk yoga.
    Och vila!!!

Milla, så kände jg oxå, jag vill flytta, men hade ju hela veckan med olika möten! Haha!
  • Redan47

Jz vet precis hur det känns. Och jag tycker det är precis som det ska, vi tar del av gemenskapen och noterar när vi orkar! Precis min andemening med tråden!
    Mitt konstanta illamående kunde o kan hållas genom att äta fyra-fem ggr/ dag och näringstätt. Kroppen vill inte äta fett eller socker, vilket ocå underlättar illamående. Frukt ja! Grönt ja! Kokt ägg 7min ja, linser/bönor ja, gravad lax ja (den fryser jag först 3dgr), yougurt naturell eko hög fetthalt 4% ger bättre mättnad o näring, fetaost.
    Trött trött ... Ja - medicin plus grav. Jag sov i förrgår flera timmar på em.

Nu iväg på bm.

Välkommen kakolina, väntat på dig! Så härligt med detta plus!

• Redan47

Jag blir gråtmild när jag tittar på TV...Bones, ja, varesig romatik el sorg!
    För övr tycker jag nog som du HRE, jag mår bara bättre. Känner mig gladare och smeker min mage med kärlek. Även om jag inte hade en man, så skulle jag mycket väl kunna få ett utfall offentligt oxå!

SL: ohoj, nu tar du det mega lugnt!!! Bedrest skulle jag ge dig. Varje dag bebis kan bli kvar är bonus nu! Nu får din man skärpa till sig och axla ansvar med lägenhet hus mm. Och du ser till att be om hjälp. Stress är mycket negativt för dig nu!!! Finns inget som är viktigare nu än din o bebis hälsa! Jättekram!!!!

Visst är det häftigt att vi nu i tråden är allt från 1-10 ÄD försök!!! Coolt! Liksom visar att allt är möjligt.
    Jag älskar er alla där ute, så glad att ni finns, det är verkligen stödjande! Kram

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus