Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Tack för tummen! Kram!
Inte orkat gå in här. Mått PEST i 3 veckor och fick svar idag om järnbrist. Tänker inte ta piller utan offrar pengar på sprutan istället. Inskrivning imorron.
Det här med ålder tycks ni inte förstå. Man får inte barn ens efter 35 här! Bara så gammal är helt extremt. Vi kommer sticka ut rejält milt sagt. Man får överlag inte barn vid 48 utan fusk. Vi kommer berätta för nästan alla eftersom vi inte kommer få ett barn som liknar oss ett dugg - vi har inte valt utseende ö.h.t på donatorerna. Alla kommer ju undra dessutom så jag tycker det är rätt att berätta, jag klarar inte av att förtiga sanningen. Den som sen säger nåt dumt åker ut ur bekantskapen. Punkt.
Bebben lever!! Så inställd på missfall igen att jag blev mer chockad över det positiva beskedet än jag varit om den dött. Mår pest och är ju specialfall av flera skäl så idag ska jag till specialmödravårdsläkaren för att planera mediciner resten av graviditeten.
Vad ska man med specialmvc till egentligen? Är det nån av er som gått där och verkligen fått ut nåt av det? Blodtryck och prover tar jag hellre här där jag bor om det ändå är det enda de gör- fast jag misstänker att de vill tvinga på mig en abort för de skulle prompt göra UL 1-2 veckor före RUL och så många UL så tätt behövs sannerligen inte. Övriga besvär blev jag hänvisad till vanliga v.c! Som vanligt NOLL impad av svensk sjukvård...