Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Hej på er alla!
Nu har jag äntligen läst igenom hela tråden från början. Känns så skönt att följa er som varit med i andra ÄD trådarna. Känner mig lite mer hemma här Jag hoppade på BF september tråden och har hängt där hela våren och sommaren, men de andra där har ju inte riktigt samma resa som vi har.
Påminner kort om mig: 31 år, bor i sthlm, 4 IVF i Uppsala (kortare kö) där äggen inte ville dela sig efter dag 3 typ, bara 1 återförande som inte fungerade. Blev remitterad till Huddinge för ÄD med upplysning om 2 år kö, sket i kön och åkte till Riga. Fick en donator som lämnade hela 17 befrukade ägg varav 1 ligger i min mage och korvar sig just nu.
I morgon ska hon plockas ut med planerat snitt (placenta previa tyvärr) men efter att ha läst om era snitt erfarenheter vet jag att det kommer att gå bra.
Vill också säga att jag är så sjukt glad för allas skull!!! Så knepigt och jobbigt vi haft det och så har det gått så bra för så många! Ingen nämnd ingen glömd
Tack för diskussionen om "berätta eller inte", jag ska nog berätta från början. Har hört rykten om en bok man kan läsa tillsammans.
Nu ska jag ta hand om det sista inför nedsläpp, ha en bra kväll alla!