Inlägg från: Anonym (Spännande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Spännande)

Efter 20 år... skiljas?

jag har visserligen inte makens välsignelse att prassla, men han verkar nöjd över att slippa ha sex med mig.

Jag har träffat bra män på VM och har under två åren haft ett par älskare. Märker att som kvinna vill jag ha mer än sex, jag är aldrig förälskad och efter ett par månader övergår det i vänskap utan sex. Jag har gjort denna resa fyra gånger nu och det blir aldrig så där riktigt bra, sexet kan vara fantastiskt men det är nyhetens behag varje gång.

Men jag har fått bekräftelse på att jag är bra och sexig och det har gjort mycket för mitt självförtroende, så jag ångrar mig inte!!!

• Anonym (Spännande)

Jag är kvinna och tycker VM är bra. Jag besvarar alla mail om jag tycker de verkar seriösa. Man behöver inte alltid öppna för att läsa om det är en rad.

Tror däremot inte du ska skylta med att frun är med på noterna. Det ger inga pluspoäng för någon annan än dig. Det fina med VM är att båda är i samma sits.

• Anonym (Spännande)
    Upptagenmeninte skrev 2015-05-12 07:42:35 följande:

På tal om VM... feedback på den profilen vore väl iofs också intressant. Nu när jag fått en VM-are på tråden! :)

Vad säger du/ni (om det finns andra kvinns här som vill komma med ett utlåtande)?

Jag har för övrigt tagit bort i min VM-profil att jag har OK från frugan, så nu är det hemligt och spännande (hoppas vi)... :D

du får väl tala om ditt Nick på VM så kan du bli "beskådad" För egen del är du för ung :)
  • Anonym (Spännande)

Hittade dig : Lite för slemmigt tycker jag. men det är min syn. Låter mer som en dålig amerikansk p-rulle

• Anonym (Spännande)
    Upptagenmeninte skrev 2015-05-12 22:16:58 följande:

Haha, lite kul är det!

Eftersom du ändrat profilen, funkar det bättre?
  • Anonym (Spännande)

Det brukar bli ett evigt tittande på varandra. Du tittar, damen ser att du tittar, du tänker hon kanske är intresserad och tittar igen och skriver. När hon läser tittar hon igen. Sen tittar man ett par gånger till.

Betydligt enklare som kvinna, jag har träffat ett par riktigt bra trevliga snygga män, dessutom fantastiska älskare. Tveksamt att jag skulle träffa såna män som singel. men jag gick på en lögnare för några veckor sedan. Påstod att han var 60, i själva verket 68. Ogillar när man ljuger om ålder. Fördelen jag har haft med de jag träffat är att vi varit ärliga och kunnat prata om det mesta. Just det saknar jag i mitt äktenskap.

Svar på tråden Efter 20 år... skiljas?