• Anonym (Tjockis)

Tjocka/mulliga tjejer

Är det oftast i våra tjejhuvuden vi nervärderar oss så mycket? Finns det killar som vill ligga med tjejer med fladder här och dör, bristningar och celluliter?

Snygg för övrig och rolig men noll självförtroende för media/världen har skapat den perfekta Barbie kvinnan att ströva efter. Och är man lite överviktig så blir plötsligt oxå kläderna fula.,

Finns ni män som gillar oss BBW?

• Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer
  • Anonym (...)
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:25:02 följande:

Alla som är hälsosamma i vikten är härliga. Var med en tjej på 65 kilo till sina 162cm innan. Jättefin. Är med en tjej på 52kg nu till sina 167cm. Jättefin!

Vad menar du med hälsosamma i vikten eg? Normalvikt eller? För det tråden handlar om är övervikt, så det blir inte direkt upplyftande om det var ditt syfte med inlägget, ifall du menar att det bara är normalvikt som är "härligt"/okej.
    Din nuvarande flickvän är underviktig men den andra du nämner var normalviktig, på gränsen till överviktig dock. Att hon var större än sina kompisar säger inte så mkt mer än att hon hade smala kompisar. 30% av sveriges kvinnor är tjockare än henne nämligen.
    Vad det gäller celluliter och "fladder" så har merparten av alla kvinnor det även om man är normalviktig. Sedan kanske den "större tjejen" du hade inte tränade och så och därmed hade lite extra mage och "fladder". Jag är ju själv i nedre spannet av normalvikt men ändå ganska slapp i kroppen och har lite valkar på magen när jag sitter, pga att jag inte tränar :)
  • Fröken Hepburn

Jag har vägd 40 kg mer än idag, och 10 kg mindre. Idag är jag väl åt det mulliga hållet. Lite beroende på vad personen har för åsikt om mulligt/tjockt.

Min man älskar mig och tänder på mig i vilken form jag än må vara, vi träffades när jag var som störst. Han älskar mig för den jag är, inte gör hur jag ser ut. Skulle inte vilka ha en man som har tjocka kvinnor som fetisch eller en man som skulle påpeka eventuell bilring.

Så träffa en man som tycker om dig för den du är.

• Anonym (Mullig90kg)

Ja de finns:) men har märkt att en minoritet av dem är svenskar, är själv mullig och har nästan alltid påflugna afrikaner eller araber efter mig som behandlat mig som en köttbit något jag inte uppskattar, jag vill ju bli sedd som person inte som en vacker brud. Enda gången en svensk har flörtat med mig så har det varit något enstaka snuskhummer som kommenterat mina stora bröst eller någon som varit full.
    Förmodligen är det så att i länder som afrika och mellanöstern är det fler kvinnor som är mulliga och därför är det inget som dessa män ser ner på eller tänker: fy hon har ingen självkontroll! vilket kan var attityden från de finare svenska kretsarna, pratar bara från min egen erfarenhet, då kan läsa av kroppsspråk rätt så bra.

• KM36

Oh won´t you take me home tonight
    ...
    Fat bottomed Girls you make the rockin´World go round
    Tungan ute

• Efraim Barkbit
    Anonym (Mullig90kg) skrev 2015-04-08 15:52:40 följande:

Ja de finns:) men har märkt att en minoritet av dem är svenskar, är själv mullig och har nästan alltid påflugna afrikaner eller araber efter mig som behandlat mig som en köttbit något jag inte uppskattar, jag vill ju bli sedd som person inte som en vacker brud. Enda gången en svensk har flörtat med mig så har det varit något enstaka snuskhummer som kommenterat mina stora bröst eller någon som varit full.

Förmodligen är det så att i länder som afrika och mellanöstern är det fler kvinnor som är mulliga och därför är det inget som dessa män ser ner på eller tänker: fy hon har ingen självkontroll! vilket kan var attityden från de finare svenska kretsarna, pratar bara från min egen erfarenhet, då kan läsa av kroppsspråk rätt så bra.

Får man fråga hur lång du är?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • en morgondröm
    KM36 skrev 2015-04-08 15:58:59 följande:

Oh won´t you take me home tonight

...

Fat bottomed Girls you make the rockin´World go round

Queen!
  • Anonym (Runda mammor)

Runda mammor har mjukare famn konstaterade en liten tös

• KM36
    en morgondröm skrev 2015-04-08 16:06:39 följande:
    Queen!

Jaa!

Och så rätt dom har Tungan ute

• John D

Jag skulle troligtvis vara helt ointresserad av dig.
    Dock har det ingenting med din vikt eller utseende att göra, utan beror enbart på din inställning. "Jag är så tjock och ful" inställningen är det absolut mest avtändande och oattraktiva som finns!

En glad och självsäker tjej är det absolut vackraste som finns, oavsett om hon väger 55 eller 155 kg.

• en morgondröm
    Anonym (Runda mammor) skrev 2015-04-08 16:08:00 följande:

Runda mammor har mjukare famn konstaterade en liten tös

Gulligt sagt! <3
Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer