Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:25:02 följande:
Alla som är hälsosamma i vikten är härliga. Var med en tjej på 65 kilo till sina 162cm innan. Jättefin. Är med en tjej på 52kg nu till sina 167cm. Jättefin!
Vad menar du med hälsosamma i vikten eg? Normalvikt eller? För det tråden handlar om är övervikt, så det blir inte direkt upplyftande om det var ditt syfte med inlägget, ifall du menar att det bara är normalvikt som är "härligt"/okej.
Din nuvarande flickvän är underviktig men den andra du nämner var normalviktig, på gränsen till överviktig dock. Att hon var större än sina kompisar säger inte så mkt mer än att hon hade smala kompisar. 30% av sveriges kvinnor är tjockare än henne nämligen.
Vad det gäller celluliter och "fladder" så har merparten av alla kvinnor det även om man är normalviktig. Sedan kanske den "större tjejen" du hade inte tränade och så och därmed hade lite extra mage och "fladder". Jag är ju själv i nedre spannet av normalvikt men ändå ganska slapp i kroppen och har lite valkar på magen när jag sitter, pga att jag inte tränar :)