Inlägg från: en morgondröm |Visa alla inlägg
  • en morgondröm

Tjocka/mulliga tjejer

Fjäril Vingad skrev 2015-04-08 11:20:50 följande:

Mina män älskar mig för den jag är, inombords. Att jag har extrakilon stör dem inte. Men det är inte pga mina extrakilon de är ihop med mig, liksom.

Kruxet är att vara bekväm med sig själv, oavsett vad andra tycker. För tycker gör folk. Både positivt och negativt.

Strunta i surpruttarna och var dig själv. Sånt är attraktivt.

Killar som dissar en pga antal kilon vill man ju ändå inte ha. Är det inte det inre som är viktigast!

• en morgondröm
    KM36 skrev 2015-04-08 15:58:59 följande:

Oh won´t you take me home tonight

...

Fat bottomed Girls you make the rockin´World go round

Queen!
  • en morgondröm
    Anonym (Runda mammor) skrev 2015-04-08 16:08:00 följande:

Runda mammor har mjukare famn konstaterade en liten tös

Gulligt sagt! <3
  • en morgondröm

Jag är mullig och gullig, fyllig och kurvig! Vemsomhelst kan köra rakt, men det behövs ett proffs för att kunna hantera....just kurvor! Jag kanske inte faller alla män i smaken, men det skiter jag fullständigt i...Jag har kämpat ner mig 34 kilo och har en del kvar...men jag är stolt över mig själv iaf...jag har alltid varit och kommer alltid vara mullig...stöpt så genetiskt...som alla kvinnor på min mammas sida! Jag lever gott och min kropp älskas och berörs på finaste sätt av finaste händer...

Jag gillar alla former! Om allt skulle vara perfekt skapt skulle världen bli en trist plats, att titta på människor och se deras unika drag ger färg och liv åt den lilla kulan vi går på...

Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer