BIM maj 2015
Köp hellre ett clearblue plus och clearblue digital och testa om 1-2 dagar.
Efter alla era kommentarer plockade jag fram testet och tog isär det. Här är det ju alltså torkat. Ser ni samma sak än? Eller är det bara färgrester?
Har en liten fråga!
Hade lite blod på pappret i morse, så mensen är pågång. Räknas idag som mensens första dag eller är det när den kommit igång? Var bara några droppar..
När på dagen ska men ta temp?
Har kanske glömt att nämna att jag har BIM imrogon (20/5). Ska göra ett test imorgon bitti eftersom jag har flera symptom och en temp som går upp! :)
Hej. Måste hoppa in här och delta.
Har ett MF och ett MF i bagaget sedan vi började försöka för 10 månader sedan. Fjärde månaden nu efter skrapning efter MA. Har varit en mycket tung tid och ägglossningstester och dylikt har vi inte velat hålla på med eftersom samlivet nu också blivit så mycket viktigare och att behålla och lusten har varit A och O för relationen.
Började få bruna flytningar några dagar innan bim och tog ett gravtest på bim men negativt. Meeeen mensen kom aldrig, bara en sporadisk beige flytning. Sex dagar efter BIM tog jag ett gravtest bara för att återigen räkna bort denna månad. Men icke. Det var så positivt det kunde vara. Molvärken var inte en väldigt okaraktäristisk mens utan växtvärk. Är SÅ lycklig och kan inte fatta att jag får en tredje chans att få vårt efterlängtade barn! ????
Åh tack tror ni det!??, ska ta ett nytt imorrn så kanske det visar lite starkare??
Trodde ju inte riktigt på mitt svaga streck för tre dagar sen, men nu på Bim-dagen tog jag detta o titta nu tror till o med jag på att jag är gravid!
Tempdipp och spottings på bim - 3. Jag tror jag måste erkänna mig besegrad den här månaden. Tråkigt men väntat..
Tycker mig absolut se en stegring, hoppas det fortsätter öka!
Visst har du spottings innan/efter mens förresten? Vet du vad det beror på? Har du kollat upp det? Funderar själv på att ringa gyn om det i morgon.
Jaa. En dag närmre hela tiden :) Fick ÄL på CD45 förra gången och är inne på CD29 nu. Så eh... Ca 15-16dar kvar om cykeln upprepar sig. Haha! Kommer inte ÄL så får jag kontakta gyn/barnmorskan för råd.
Testerna har sett ungefär likadana ut i en veckas tid. Snäppet starkare idag? Idag ser testen ut såhär (bild via länk då FL-appen krånglar) :
minfil.org/I9D7iab7be/image.jpg
Haha, samma här! Lovar att återkomma med besked, vore ju skönt att bli av med dem om man kan!
Jag har också haft spottings sen jag slutade med p-piller (för ca 5 år sen). Jag trodde alla hade det, och det är först nu på FL jag förstått att det inte alls är så.
Återkom gärna med vad barnmorskan säger till dig! Så jag vet om jag också måste undersökas för det
Verkar som många som ätit p-piller har spottings när de sen slutar med dem. Konstigt! Japp, lovar att informera vad jag får för besked - på nätet är det svårt att få något tydligt svar på vad det handlar om.
Vilka krångelkroppar! Jag slutade med mina ppiller i april förra året så jag har haft spottingsen ända sen aug, när "första" mensen efter pillerstoppet kom. Dessa kommer i samband med mens. Återkoppla gärna vad gyn säger sen! Jag skulle behöva boka en egen tid också.
Inväntar mensen den 31/5, spottings nu så du kan tyvärr ta bort mig från listan. Jag hoppas att juni är min månad istället. :)
Hur går det för er nedan?
Några som testar? Fått plus? Fått mens?
Uppdatera mig gärna.
BIM-lista
17/5 Spring1618/5 Jullan1989
19/5 MatildaMilano20/5 MartinaLarsen
21/5 Skyler25/5 Moannaa
26/5 linnsannbelle, siz
28/5 mikamon, Zeeeeta
29/5 lisafisa22, Cafeconleche
30/5 Akire-84, Elyssa81
31/5 soofa