BIM maj 2015
Här syns det tydligare.
Här syns det tydligare.
Grattis!
Så besviken verkade som det var ett spökstreck i förrgår :(
Dock har inte mensen kommit än men det känns ändå hopplöst :(
GRATTIS!!
Så besviken verkade som det var ett spökstreck i förrgår :(
Dock har inte mensen kommit än men det känns ändå hopplöst :(
GRATTIS!!
Grattis! Visste det! Sticken slår aldrig fel!
Grattis! Visste det! Sticken slår aldrig fel!
Grattis Debbie! Njut nu av denna underbara dag!!!
Hahaha! Vilka symtom har du? Läste något om rapar men vad mer?
Grattis!
Jag har testat med stickor 5 dar i rad nu och strecket blir tydligare och tydligare och idag är det lika tydligt som ditt. Så uppenbarligen är jag oxå gravid, även om jag inte vågat tro på det... sambon har lovat att köpa ett cb idag så jag låter honom nog göra det för att bli ännu lite säkrare även om jag nu faktiskt inser att det inte är en önskedröm utan att det är sant efter att ha sitt ditt test
Stort grattis!!
Ååååh, så kul! Så glad för din skull, babe!
Grattis grattis!!! Vad roligt!!
Tack alla! Jag är fortfarande helt fnissig. Hopsar nästan omkring här hemma!
Nja, denna i så fall....
Vet ju att det är VÄLDIGT tidigt också
Vad roligt! Stort grattis! :)
Då får du joina fortsättningstråden. :)
Det är verkligen många som fått plus i maj! Kul!
Omg stämmer detta ..
Ehhhh.... What?!?!
Jag plussade i morse på BIM+3. Första försöket, känns helt ofattbart!
Tack!
17:e maj är en magisk dag. Plussade själv på denna Norges nationaldag för exakt tre år sedan.
Tjohoooo!!!
Jag blir alldeles rörd av hur alla kvinnor peppar varandra här inne, vet inte om det är plusset som gör mig sentimental men det är så himla fint att läsa alla uppmuntrande ord. Fantastiskt att det finns ett sådant här forum där man kan finnas för varandra så våra män slipper tjatet ;)
Hej. Måste hoppa in här och delta.
Har ett MF och ett MF i bagaget sedan vi började försöka för 10 månader sedan. Fjärde månaden nu efter skrapning efter MA. Har varit en mycket tung tid och ägglossningstester och dylikt har vi inte velat hålla på med eftersom samlivet nu också blivit så mycket viktigare och att behålla och lusten har varit A och O för relationen.
Började få bruna flytningar några dagar innan bim och tog ett gravtest på bim men negativt. Meeeen mensen kom aldrig, bara en sporadisk beige flytning. Sex dagar efter BIM tog jag ett gravtest bara för att återigen räkna bort denna månad. Men icke. Det var så positivt det kunde vara. Molvärken var inte en väldigt okaraktäristisk mens utan växtvärk. Är SÅ lycklig och kan inte fatta att jag får en tredje chans att få vårt efterlängtade barn! ????
Plussade imorse på BIM dagen. Beräknad till 26/1-16. SÅ LYCKLIG!
Har plussat och kan inte tro det! !! Inga känningar förutom typ lite växtnäring i livmodern och lite i ländryggen om kvällarna. ! !! ?
helt överlycklig! !!
Säg den glädje som varar. Har haft bruna flytningar av och till sen bim (11 maj). Tog ett digitalt test och fick 2-3) vilket nu borde visa 3+ eftersom jag är på 6+0. Åkte till akuten eftersom det är tredje gången under ett år som ett missfall är på g. Gynläkaren såg en hinnsäck och något "ruff" i ena hörnet men gick inte att se mer. De hade en dålig apparat för tidiga graviditeter. Läkaren var jättefin och tog sig verkligen tid.
Men i vecka 6+0 ska det synas mer än "ruff" och en tydlig hinnsäck. Hade nästan väntat mig en tydlig ärta men en livmoder som hade kollapsat.
De tog blodprov som var helt okej för den vecka jag skulle varit i så måste in om en vecka igen för att bekräfta.
Jävla helvetes skit. Läkaren menade att eftersom jag inte plussade förrän 6+ så kan jag ju ha befruktats senare än jag tror. Stackarn, han försökte verkligen gripa halmstrån. Men som sagt fint bemötande, men då ska man alltså gå igenom missfall nummer tre. Livet suger.